Onko todella niin että nykyaikana lähes joka joulu on vanhemmilla paine hankkia uusi älypuhelin lapsellensa lahjaksi tai lapsi suuttuu, saattaa joutua koulussa kiusatuksi kaksi vuotta vanhalla puhelimella tms?
Minulla ei ole kokemusta(onneksi), sillä en takuulla ostaisi 500€ joululahjaa joka vuosi jokaiselle lapselle. Minun aikana se oli että kerran sen tietsikan sai ja uutta ei tullut ennenkuin edellinen oli siinä kunnossa että sen korjaaminen olisi ollut uuden ostoa kalliimpaa. Mikä on näiden älypuhelimien käyttöikä nykyään? Minulla on ihan peruspuhelin vieläkin, ollut jo 8 vuotta, enkä edes haaveile mistään älypuhelimesta. Muutaman kerran olen harrastukseni lomassa pyytänyt lopettamaan nuoria jatkuvan puhelimen näpelöinnin.
Ajat tietysti muuttuu, mutta kyllä on pienituloiset vanhemmat kovilla kun vaikkapa 3 lapsen pelkästään uusiin kännyköihin voi upota jopa 2000€ vuodessa....siinä ei enää tarvitse lasten lomamatkasta haaveilla.
Joululahjat
kerppa1
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269