Asensin taas pitkästä aikaa Silent Hunter 2:en kun kattelin noita SH 3:en trailereita ja kuvia niin tuli suuri tarve upottaa jotakin.
Mutta mitä ihmettä? Tekstit ei näy valikoissa kokonaan. Näkyy loppu tai pari kirjainta jostain kohtaa. Aina valikon viimenen näkyy kokonaan.
Asensin siihen päivityksen. No nyt ne välähtää nopeasti kun liikuttaa hiirtä yli. Eli pääsin pelaa mutta sen radio messagen lukeminen on vaikeeta. Kun siinä ei näy kuin sana sieltä täältä.
Vika saattaa olla näytönohjaimen ajureissa mutta en perkele halua asentaa vanhoja ajureita ettei vaikuta muihin peleihin. Niin suljin sen vaihtoehdon pois.
Silent Hunter 2 ongelma
3
462
Vastaukset
- boot
Ajureista se johtuu.Mulla oli sama ongelma nvdian ajureiden ja vanhoihin oli vaihdettava.
Joo ja helmikuuta täälläkin odotellaan..En viitti vanhoja ajureita edes ettiä. Jos olis edes demo siitä kolmosesta. Vaika simulaatioista demoa on tehdä mutta jos laittais jonkun yhden missionin ja rajaa sitä peli aikaa jotenkin.
- Mike
Minulle tuli SH2:n kanssa ongelma, kun käyttis vaihtui 98 SE:stä XP:hen: veneen mittarit väpättää ja tekstit esim. lopetettaessa menee "mössöksi". Mistähän johtuu? Auttaako netistä saatavissa oleva päivitys, onko kellään kokemuksia? Tuntuisi että pelin screen blanker aiheuttaa onkelmaa, kun se jää monesti päälle eikä peli suostu sulkeutumaan (samaa tapahtui myös 98:lla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294