http://www.kansallissosialismi.com/uutiset/uutinen16.htm
Vaalitulosta rukattiin uuteen uskoon.
Tästä johtui Kerryn tappio!
16
646
Vastaukset
- Teemujazz
Tämä pitää täydellisesti paikkansa. Olet asian ytimessä... Menee vielä jonkin aikaa ennen kuin se roisto joutuu lusimaan haagin kansainväliseen tuomioistuimeen syytettynä 9/11 terrori-iskun tilaamisesta. Se kuka järjesti 9/11 oli George W. Bush itse ja maailman salaliitto joka käyttää nimeä illuminati tai dark agenda.
- Isosisko
No ei tuossa kummoista päättelykykyä tarvittu.Virtuaaliset äänet ja hups,näinhän tuumin heti vaalin jälkeen jo itsekin täällä. Tämä vaalitulos oli tehtävä,koska eihän enää Irakin jälkeen suuntaa voida vaihtaa. Kysymys on USA n koko tulevaisuudesta:öljyn riittävyyden takaamisesta.
- Stone-Man
Mies kehua retosteli täällä Kerryä ja luuli siis Kerryn voittavan vaalit, mutta toisin kävi. Hehe! Minä taas toivoin Bushin voittoa ja Yhdysvallat saikin mielestäni juuri sopivan presidentin munaamaan ja mustamaan sen mainetta jatkossakin:-)) Irak oli jo EMÄMOKA ja lisää on tulossa, takaan sen.
Silmänlumetta, johon yksisilmäisimmät pökkilöt täällä uskoo kuin Raamattuun konsanaan.Tämäkö sitten on sitä näennäisdemokratiaa:)
Tosin,onhan se tiedetty jo kauan, kauan sitten, että Usa:n vaalit junaillaan aina tietyllä raiteella. Tulokset eivät todellakaan ole välttämättä sitä, miltä näyttävät.Luulossa hyvä elää suuren kansan. Vapaus, veljeys, tasa-arvo..hohhoijakkaa..- Korpisoturi
Bush sai äänivyöryn vanhantestamentin lukijoilta jotka asustavat maaseudulla ja uskovat ufoihin ja venäläisiin vihollisiin. Äänet tuli ihmisiltä joille on helppo syöttää satuja ja jotka ei tiedä mitään muusta maailmasta. He elävät uudisasukas aikaa jolloin omankäden oikeus oli tavallista, ja pitävät edelleen itseään maailmanvaltiaina, joilla ei rajojensa takana ole mitään mitä tarvitsisi kunnioittaa tai muutenkaan ottaa huomioon.
Korpisoturi kirjoitti:
Bush sai äänivyöryn vanhantestamentin lukijoilta jotka asustavat maaseudulla ja uskovat ufoihin ja venäläisiin vihollisiin. Äänet tuli ihmisiltä joille on helppo syöttää satuja ja jotka ei tiedä mitään muusta maailmasta. He elävät uudisasukas aikaa jolloin omankäden oikeus oli tavallista, ja pitävät edelleen itseään maailmanvaltiaina, joilla ei rajojensa takana ole mitään mitä tarvitsisi kunnioittaa tai muutenkaan ottaa huomioon.
menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..
Ajatar1 kirjoitti:
menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..
Ennen kuin alat tuomita toisia, olisi ehkä syytä punnita oman sielunsa tila...
Tunnetko sinä, että kuullut Hänen omiensa joukkoon?- ääni
Ajatar1 kirjoitti:
Sharon nyt tuskin kauheasti sitä Jeesusta odottelee saapuvaksi.
- Hitman
Ajatar1 kirjoitti:
En oikein usko tuohon väitteeseen. Tuskinpa todelliset Jeesuksen opetukset lukeneet ja ne uskovat kristityt voivat äänestää Bushia.
Hitman-1 kirjoitti:
Ennen kuin alat tuomita toisia, olisi ehkä syytä punnita oman sielunsa tila...
Tunnetko sinä, että kuullut Hänen omiensa joukkoon?niinkään sano mitään, mutta enpä ole mainostamassakaan omaa erinomaisuuttani muihin nähden ja osoittele sormella, jos ei satu kuulumaan saman laadun uskovaisiin.
Mulle riittää se, että yritän elää ihmismäistä elämää ja olla ystävällinen heille,joiden kanssa olen tekemisissä elämässäni. Sitä en tiedä joudunko moisesta helvettiin tai taivaaseen. Ei ole mun asiani jakaa passeja, jos jotain on tarjolla kuoleman jälkeen.
ps. kyllä se sun Raamattusikin inhoaa kaksinaamaisuutta ja farisealaista meininkiä, niin että se tästä ylemmyydentunteesta:)ääni kirjoitti:
Sharon nyt tuskin kauheasti sitä Jeesusta odottelee saapuvaksi.
Toivottavasti Hitmankin sai vastaukseni, vaikka takkuili sielläkin. Kyllähän kristityt uskovat, että juutalaiset tunnustavat vielä jonain päivänä Kristuksen, niin että sikäli sen pitäis koskea kai Ariel Sharoniakin kumppaneineen:)
Hitman kirjoitti:
En oikein usko tuohon väitteeseen. Tuskinpa todelliset Jeesuksen opetukset lukeneet ja ne uskovat kristityt voivat äänestää Bushia.
ketkä ovat kirjansa oikein tulkinneet:)Tämähän ei silti estä toisia toitottamasta omaa totuuttaan.
Jeesushan oli pasifisti, joten sekin kertonee jotain..- lisää
Ajatar1 kirjoitti:
Toivottavasti Hitmankin sai vastaukseni, vaikka takkuili sielläkin. Kyllähän kristityt uskovat, että juutalaiset tunnustavat vielä jonain päivänä Kristuksen, niin että sikäli sen pitäis koskea kai Ariel Sharoniakin kumppaneineen:)
Uskoisin kuitenkin, että Sharonia ei myöskään kauheasti kristittyjen uskomukset kiinnosta =)
- vielä
Ajatar1 kirjoitti:
Uskoisin kuitenkin, että Sharonia ei myöskään kauheasti kristittyjen uskomukset kiinnosta =)
vielä kirjoitti:
vaikka Sharonkin tekisi uskonnollisen esiinmarssin tuossa mielessä;)
Totta puhuen en ole huomannut mistään kirjoituksista, että hän olisi uskonnollinen millään tavoin.- enää töki
Ajatar1 kirjoitti:
vaikka Sharonkin tekisi uskonnollisen esiinmarssin tuossa mielessä;)
Totta puhuen en ole huomannut mistään kirjoituksista, että hän olisi uskonnollinen millään tavoin.Ties vaikka ajelisi päänsä kaljuksi ja ostaisi oranssin kaavun ;)
Itse en kyllä kauheasti arvosta uskonnolla ratsastamista, ainakaan valtion johtoasemissa olevilta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969