TÄNNE KAIKKI KATSEET!!! Onko joku menossa kielimatkalle 2015!? Varattu reissu vai vielä mietintämyssyssä?? Komenttia tulemaan!
KIELIMATKALLE 2015
5
80
Vastaukset
- Emiliaaaaaaa
Moikka Sarkinj! :-)
Mä oon menossa Californiaan. Ootko sä menossa jonnekkin päin? - Kaliforniaan 2015
Moi! olen menossa Long Beachiin, Kaliforniaan 8.7-28.7, jos joku muu on menossa samoihin aikoihin Long Beachiin, olisi kiva oppia tuntemaan teitä, sähköposti on
pojo.kby4@gmail.com - sarkinj
Emiliaaaaaaa jos näät tän niin laita s-postia janina.sarkinen@gmail.com
- Kielimatkalainenn
Mä olen lähdössä Oxfordiin, Britteihin kielikurssille heinäkuussa :)
Aikaisemmin olen ollut Maltalla, Sliemassa 4 viikon kielikursilla EFn kautta! Mahtava reissu, ja paljon jäi hyviä muistoja ja kokemuksia talteen ♥
Jos jollain on kysyttävää tai haluaa kuulla kokemuksia, niin saa laittaa sähköpostia sihvolakiira@gmail.com - EF-Kielimatkalainen
Mä olin viime kesänä Californiassa kielimatkalla ja oli ihan mahtava reissu. Eli jos haluutte lukee käydä lukemassa kokemuksia matkasta niin täs on mun blogi kielimatkausaan.blogspot.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803