onkohan peniksessä jotain vikaa jos se aukko josta virtsa tulee osoittaa sivulle ja peniksen kärki pullistuu kustessa
penis pullistuu kusella
3
577
Vastaukset
- Veikkaisin tätä
Tiukka esinahka? Googlettele "fimoosi" ja jos tulee tutun näköisiä kuvia & kuvailuita, niin sitten kannattaa kokeilla esinahan venyttelyä, kuulemma esim tavalliset venytyskorut toimii tuossa hommassa hyvin. Ellei venyttely auta, sitten on ainoa ratkaisu ympärileikkaus. Venyttämiseen menee sitten aikaa ja se vaatii kärsivällisyyttä, päivittäistä venyttelyä useita kuukausia, puoli vuotta tai vuosi...
- eturauhanen
Esinahan ahtaudesta on kyse, jos virtsa menee esinahan alle. Lähetä sähköpostia helsinkimikko@yahoo.com niin laitan sinulle pdf dokumentin venytyksestä tai sitten muista hoidoista.
- PeruuttamatonOperaatio
Ympärileikkaus on peruuttamaton operaatio, jossa poistetaan esinahan sisälehti sekä ulkolehti kokonaan, myös frenulum poistetaan. Tämän jälkeen terska on tietysti aina esillä, eikä sitä poistettua kudosta voida enää ikinä palauttaa. Ei edes ihonsiirto tule kysymykseen, koska esinahka on ihan omanlaistaan ihoa, jota ei muualla ole. ÄLÄ SIIS IKINÄ SUOSTU YMPÄRILEIKKAUKSEEN, vaan kokeile edes ensin venyttelyä, se auttaa suurimmalle osalle esinahkaongelmista kärsiviä!!!
Tuolla on hyvät ohjeet kuvien kera, ne voi ladata vaikka omalle koneelle. Venyttele, venyttele ja venyttele, näin vältyt tältä peruuttamattomalta operoinnilta! Lääkärit väittää operaatiota harmittomaksi pikku nipsaisuksi, kuitenkin siitä on valtavasti "asiaankuuluvia haittoja", joista ei etukäteen hiiskuta sanallakaan. Itse olen parannellut näitä lääkäreiden mukaan "ympärileikkauksen normaaleja jälkitiloja" jo 15 vuotta, eikä loppua näy.
http://esarinvenytys.webs.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244