Hei Porot!
Onko kenelläkään kokemusta Volvon huollattamisesta tai korjaamisesta Virossa.
Minkälainen hinta, työn laatu, mikä liike.
Volvon huolto Virossa
12
3484
Vastaukset
- OutkoVilunkiaporo?
En vie sinne enkä käy siellä paskasakkia ja porot kuuluu laitumelle paitsi Vilunkialassa.
- persaukinen eu maa
Unohda koko juttu, nato maassa ei huolleta muita kuin jenkki lotjia ja panssari vaunuja!
- hyh,hyh
Menehän Viron vilunki "poro" taksin siperiaan.
- Anonyymi
Olen huollattanut autoni merkkiliikkeessä Tallinnassa kymmeniä kertoja ja aina hyvä palvelu, hyvä laatu ja hintakin edullinen. Esim. Volvo S60 2017 jakopään hihnan vaihto Tallinna 420, Suomi Volvo-liike 920 €
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huollattanut autoni merkkiliikkeessä Tallinnassa kymmeniä kertoja ja aina hyvä palvelu, hyvä laatu ja hintakin edullinen. Esim. Volvo S60 2017 jakopään hihnan vaihto Tallinna 420, Suomi Volvo-liike 920 €
Missä Tallinnassa on Volvon merkkihuolto?
- Vitunvirulaiset
Tämä on sama paskaporo joka häiriköi muillakin sivuilla.
- kukaan ei tiedä
miksi pitää viedä auto huoltoon liikkeeseen, ja toiselle puolelle suomea ?
minä huollan auton itse ja laitan viellä leiman, huolto kirjaan, niin seuraava ostaja luulee että huollot on tehty liikkeessä !- Prööt
Eli joko olet asentajana jossain liikkeessä taikka syyllistyt väärentämiseen.
- kukaan ei tiedä
En ole, tein kyllä auton korjauksia ja huoltoja 2 vuotta työkseen.
kyllä se noikin hoituu, huoltaa auton ja leima vaa kirjaa - Captivated
Kysyin hintaa Volvon jakopään hihnan vaihdolle, laatikon öljyille ja 220tkm:n huollolle Tallinnan Volvolta. Kalliimpaa oli kuin Suomessa.
- virugangeet
Pöllivät renkaat ja tuulilasin pyyhkijät slummi alueella!
- koria
Huolto maksaa kotimaassa alle 200 euroa .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106