Keksin yhen jutun ja ihan teitä varten kun ette ole ite viittineet vaivutua. Olemassa on niinkin hieno ja ihmeellinen asia kuin Half-Life palsta. Se on sitä varten että HL.ää koskevat asiat ja semmoset menis sinne.
Et kunhan mainitsin. Saa tännekkin kirjotella, ei siinä mitään pahaa oo.
Mä keksin yhen jutun
3
374
Vastaukset
- Nero
Minunkin mielestä olis parempi sinne kirjoitella noita HL aiheisia juttuja, kun kerran sillä on oma alue.
"no vähä vitu vaikeet sinne on kirjotella ku toi habbo hotel palsta tuli hl palstan tilalle!!!!!"
No ei :D
GTA -palstan kaverit oli kyl tosi huolissaan kun ei omaa palstaa löytäny vaik se oli siirtyny pikkusen. Selitti sitte tommosia.- Nero
lammas-jr kirjoitti:
"no vähä vitu vaikeet sinne on kirjotella ku toi habbo hotel palsta tuli hl palstan tilalle!!!!!"
No ei :D
GTA -palstan kaverit oli kyl tosi huolissaan kun ei omaa palstaa löytäny vaik se oli siirtyny pikkusen. Selitti sitte tommosia.Semmosta tää elämä on. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294