Emätinorgasmineitsyen ongelma

Onkoedesnormaaliahjelp

En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnästä, se ei tunnu kovin erikoiselta mielestäni edes. Vain läheisyys on mukavaa. Saan orgasmin kun mies hieroo häpyhuuliani ja se tulee suht helposti. Silti vaivaa kun emätinorgasmia ei ole koskaan tullut eikä ole kyllä ollut lähelläkään! Mistä voi johtua? Onko normaalia? Olen 20 ja mieheni on ensimmäinen seksikumppanini.

5

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjs

on normaalia. ja tosi monel on toi sama juttu

• ja se tulee

En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnästä, se ei tunnu kovin erikoiselta mielestäni edes.
      > Orgasmi ei tunnu kovin erikoiselta jos ei ole saanut?

Mistä voi johtua?
      > asenteesta, pc-lihasten velttoudesta, lahnailusta, miehen ”nopeudesta”, asennosta …

Onko normaalia?
      > ei kai se ”normaalia”, mutta liian yleistä

Olen 20 ja mieheni on ensimmäinen seksikumppanini.
      > tuossa iässä oppimiskyky lienee hyvä joten tuumasta toimeen ja ahkeruutta niin hyvä tulee.
      Jos ei tule niin nauti siitä mitä tulee äläkä ala emätinorgasmi-friikiksi.

• pekummi

Olisi varmaan HY,va opettaa kumppaneille sormiteknikkaa mitä voisi tehdä sinulle samalla kun painaa melaa mekkoon. Keskustelisitte ja opettelisitte yhdessä kertoiisit yhdynnän aikana mitä ja miten tarvii tehdä ja onko sormi liian hellästi tai liian lujaa.ym.
        Niin ja sovit kumppaniksi kanssa et voit itse välillä klitorista hieroa, sanoa miksi niin teet kyllä kumppaniksi jopa voi kiihottua lisää.
        Otatte kolmannen pyörän hoitamaan ja meno sen kun paranee jos hyvä sattuu kohdalle.
        Lähetä sähköpostia tuuri66@gmailgmail.com

• pekummi

Olisi varmaan HY,va opettaa kumppaneille sormiteknikkaa mitä voisi tehdä sinulle samalla kun painaa melaa mekkoon. Keskustelisitte ja opettelisitte yhdessä kertoiisit yhdynnän aikana mitä ja miten tarvii tehdä ja onko sormi liian hellästi tai liian lujaa.ym.
        Niin ja sovit kumppaniksi kanssa et voit itse välillä klitorista hieroa, sanoa miksi niin teet kyllä kumppaniksi jopa voi kiihottua lisää.
        Otatte kolmannen pyörän hoitamaan ja meno sen kun paranee jos hyvä sattuu kohdalle.
        Lähetä sähköpostia tuuri66@gmail.com

• holyfuck

Meillä toimii niin, että ensin nuolen, imen ja hieron murusen orkun partaalle, mutten anna laueta, vaan pitkitän orkun tuloa. Ennen laukeamista huomaa, kuinka veri pakkautuu pillun kudoksiin, häpyhuuliin ja klitorikseen. Kun paikat ovat 'turvoksissa', työnnyn hitaasti sisään. Pillu on tuolloin kuulemma tuntoherkimmillään ja kitka parhaimmillaan. Työntöjen aikana häpykumpumme (kyllä, miehilläkin on sellainen) hieroutuvat vastakkain ja murun turvonnut klitoris saa samalla lisää stimulaatiota. Näin hän saa yhdistetyn emätin-klitorisorkun. Murun orkun jälkeen pidämme pienen tauon ja jatkamme kohti uusia orkkuja. Näin mennään yleensä sarjaorkkuihin. Itse en ole herkin laukeamaan, joten useampikin kierros voidaan vedellä. Muruseni kertoi suhteen alussa, ettei laukea kovin helposti, tai ei ollenkaan yhdynnässä. Ei ollut koskaan saanut sarja- tai emätinorgasmiakaan, vain klitoriksen kautta. Kerroin myös itse, etten ole kovin herkkä laukeamaan, joten 'tasoissa ollaan'. Sen myötä kummallakaan ei ollut mitään suorituspaineita ja voimme nauttia kunnolla seksistä, joka tyydyttää molemmat täydellisesti.
      Lähetyssaarnaaja ja sakset on hyviä asentoja vastakkain. Doggyssä ja lusikassa nainen voi myös itse hieroa klitoristaan samanaikaisesti miehen hoidellessa sen toisen osaston.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe