Äitini kuoli ja vihaan isääni

Mikael18

Rakas äitini kuoli tänä vuonna ja nyt en enää tiedä mitä teen. Tämä on ensimmäinen jouluni ilman äitiä. Vihaan isääni koko sydämestäni. Kukaan ei rakasta minua. Muutama kaveri on mutta ei kovin läheisiä. Olen muuttanut pois kotoa ja tuntuu etten kestä enempää. Onko muita samassa tilanteessa olevia?

1

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mikael18

En ole samassa tilanteessa kuin sinä, silti kirjoitan sinulle. Otan osaa menetykseesi ja suureen suruusi äitisi kuoleman takia. Minun äitini kuoli kun olin sinua muutaman vuoden nuorempi, jos olt 18v. Äidin menettäminen on murheellista! Joulusi on varmasti alakuloinen. Onkohan sinulla sisaruksia... On kai sinulla sukulaisia, sellaiaisia joille olet tärkeä, entä kummisi? Hyvä, että sinulla on kavereita, pidä heihin yhteyttä, älä jää yksin.

Asut ilmeisesti yksin. Joulun aikaan on joissakin seurakunnissa yhteisiä joulunviettoja, esim. Helsingissä Alppilan kirkolla. Tutki netistä, jospa löytäisit paikan minne mennä, ettei sinun tarvitse joulua viettää yksin. Rohkaisen sinua hakemaan itsellesi apua, keskusteluyhteyttä jonkun ulkopuolisen ihmisen kanssa; terveyskeskuksen, koulun tai työpaikan kautta. Tilanteesi on sellainen, että helposti jää murheen alle. Jos pääset juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa, voit ehkä löytää elämässä toivoa paremmasta ja uusia mahdollisuuksia tulevaisuudessa.

Voimia, jaksamista ja kaikkea hyvää sinulle,
      Pirkko-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe