Värättiin äsken tammikuun toiselle viikolle huone swingerhotel mirageen kertokaa käyneet tuliko tehtyä virhevaraus minkälaista menoa siellä on olis kiva tietää vähän ennakkoon :D
ingles Mirege
9
926
Vastaukset
- Kysyt tyhmiä
Kuka tietää tulevan?
- itsekin harkinnut
Kertokaahan kokemuksianne, kunhan ehditte sinne asti.
Hienoa, eiköhän siellä jotain ole vaikka vähän viileämpää onkin.
- Niin se menee
Sen paikan kokeminen on täysin teistä itsestänne kiinni. Jos menette baariin ja istua kökötätte keskenänne, on aivan sama, onko kyseessä tuollainen vapaamielinen paikka vai ihan tavanomainen paikka. Te joudutte itse tekemään jotain viihteenne eteen. Ei kukaan tule jurottaville mitään tarjoamaan.
- Jukkis50
Pari 02
Olisi kiva kuulla kokemuksianne Miragesta. Ovella asti olen käynyt, mutta sisälle asti en ole vielä uskaltautunut. Vaimo ei ole "vielä" uskaltautunut. Missä se hotelli on?
- oikeataikuiset
Käytiin marraskussa. Aivan jess paikka se, mutta kuten yllä on kirjoitettu niin kaikki on siis tosiaankin kiinni itsestä (siis parista) . Niin ja tosiaankin minkälaista porukkaa sattuu kulloinkin olemaan paikalla. Muistakaa varata huoneisto aurinkoiselta puolelta!
Paikka on siisti ja hyvin hoidettu sekä porukka käyttäyty hyvin asiallisesti ja siististi aina.
Ehkä menenmme toistekkin. - oikeataikuiset
Niin muuten,,,niki on La Mirage hotel
- Joonas1
Hotelli on hyvä, siisti eikä liian iso. Kuten todettu, itsestä kiinnin, minkä verran menoa ... baarin luona järhintaiset drinksut ja pientä purtavaa ja se sellainen keskustelu- ja tutustumispaikka. Happy hour aikaa ... olikon klo 16 vai 17 porukka alkaa yleensä enemmän hakeutumaan toistensa seuraan. Altaalla ja aurinkotuoleilla aikaisemminkin, mutta itse kantsii muita (jotka kiinnostavia) tervehtiä ja hauketua juttusille - jos ovat kinnostuneita, helppo päästä eteenpäin - allasalueella ja aurinkotuoleilla ja porealtaassa saa rauhassa tai muiden kanssa halutessa touhuta täysillä, jos seisoo / panettaa voi huoletta totetuttaa toiveensa ilman muiden paheksuntaa. Pari touhupuolipaikkaa siellä myös siisteine suihkutiloineen , illaksi hiljenee ja porukka lähteen yleensä swingers-mestoihin, joilla Inglesissä riittää. Näin muuten hyvän jutun noista swniger paikoista osoitteessa: http://www.kanaria24.com/fi/kanaria-nyt/3/viikonloppukierros-suomalaisten-ykkostalvilomakohteen-parinvaihtoklubeilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047