Hieroja kyseli leikkauksista.

juopotko

Kerrotaanko kaikki leikkaukset haastattelussa. Jotenkin tuntuu hassulta kun on leikattu joka paikasta. Olin ekaa kertaa hieronnassa. Koko vartalo sellainen. Intiimi paikoista myös leikattu.

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tse ainakin koen hyväksi sen jos on leikattu esim selästä (esim.välilevy tms) niin kertoisi siitä, koska selkä usein kuitenkin niin arka leikkauksen jälkeen ettei sitten "runno" voimalla sieltä. Intiimialueiden leikkaukset tms ei mulle kuulu. Asiakashan itse toki aina päättää mitä haluaa kertoa operaatioistaan tai kertooko ylipäätään mitään. Mutta toki leikkausarvet kehossa näkyvät vielä vuosienkin päästä joten eihän niitä "karkuunkaan" pääse.

• kopolopolop

Mitä intiimi alueilta nyt voi leikata. Luomi korkeintaan. Suomessa ei tehdä näitä silpomisia kai....

• hierontajuntti

Kyllä leikkauksesta on hyvä mainita jos esim.olkapää leikattu vasta ikään.

• Toni Ilola

Itse kyselen myös noista leikkauksista. Tämä helpottaa ja antaa ajatuksia, kun suunnittelen hoitoa asiakkaalle. Tietynlainen asiakkaan kropan historia on hyvä tietää, mutta toki se asiakas aina valitsee mitä minulle kertoo.

Me koulutetut hierojat olemme kuitenkin terveydenhuollon ammattihenkilöitä ja meitä sitoo salassapitovelvollisuus. Ainakin oma toiminta-ajatukseni perustuu hyvän, asianmukaisen ja turvallisen hoidon toteututtamiseen, enkä niitä asioita aivan turhaan uteliaisuudesta kysele.

Monesti minultakin toki kysellään, että mitä merkitystä leikkauksilla on tai sanotaan että jokin leikkaus on ollut kauan aikaa sitten. Nuo leikkaukset voivat vaikuttaa alueen lihaksistoon, ligamentteihin, jänteisiin yms tukikudoksiin, vaikka leikkauksesta olisi jo aikaakin.

Leikkauksen jäljiltä voi olla myös lihasheikkoutta, arpikudosta alueella, alueellista kipua tai liikeratojen pienentymistä. Yleensä leikkauksesta jää arvetkin tai alue tuntuu muutoin erilaiselta käsieni alla, jolloin viimeistään saatan kysyä asiasta.

Tuossa tuotiinkin jo esiin myös se seikka, että jos alue on suhteellisen vasta leikattu, niin sitä paikkaa ei välttämättä kannata kovin mennä runnomaan. Oma lukunsa on sitten myös suonikohju-, aneyrysma- yms. leikkaukset, joissa on hyvä noudattaa tiettyä varovaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe