oon kymmenen vuotta asunut stadissa ja saanut paljon paljon ihailua osakseni. ei mitään törkeää, kunnes tajusin.
mulla on siis ympäri mestoja miehiä, jotka vaan tuijottaa ja kiehnää vuodesta toiseen ihan kiimassa ja lääpällään. en oo ikinä tajunnut oikein et mitä ne vammaset tahtoo musta, paitsi sitä yhtä. kun ei treffeille pyydä kukaan!
olin ihan raivona jo, kun aattelin, etten varmaan kelpaa niille seuraksi julkisille paikoille, enkä yhtään tajunnut miksi, koska olen hyvännäkönen nainen ja makeesti puettu, en tyrkky.
sit tuli, kun salama kirkkaalta taivaalta!!! ne tolvanat oottaa vuoroaan!!!! eli ne kelaa, et kun en tyrkytä, mulla on jo joku kierroksissa sillä hetkellä, mut entä jos myöhemmin kenties...kun oikein hyvä tuuri iskeee..
kun täälähän siis kaikki panee kaikkien kanssa.
HEI KUNDIT!!! ARVATKAA IRTOOKO!
stadin kundit
HALOO VAMMASET
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337