Mitä voisin tehä kun tyttöystäväni juo ja en saa häntä lopettamaan millään ja pelkään että jotain sattuu kun kaukosuhteessa ollaan ja en voi vaikuttaa siihen mitä tapahtuu. Onko ideoita miten saisin hänet lopettamaan
Tyttöystävä juo
3
259
Vastaukset
- 1975
juttele rauhassa hänen kanssa ja kerro ajatuksesi ja että olet huolisassi siitä kun hän juo. ja jos ei auta niin anna hänelle 2 vaihtoehtoa joko hän lopettaa juomisen tai sitten hän menettää sinua.
- Huolestunut poikaystävä
Olen koleillut jo ensimmäistä eikä se vaikuta toimivan mutten myöskään halua jättää häntä sen takia
- ....
Huolestunut poikaystävä kirjoitti:
Olen koleillut jo ensimmäistä eikä se vaikuta toimivan mutten myöskään halua jättää häntä sen takia
Valitettavasti suominaiset usein juo paljon ja monta kertaa viikossa. Katselin tuota örvellystä 20 vuotta, mutta nyt saa riittää. Riitoja riitti, kun toinen on vähän väliä kännissä tai krapulassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337