Heippa!
Olen 23-vuotias nainen Helsingistä. Olen ratsastanut aktiivisesti n. 7 vuoden iästä alkaen, omistanut kolme hevosta ja kilpaillut esteratsastuksen parissa. Kolme vuotta sitten kilpaponini jouduttiin lopettamaan jalkamurtuman takia ja hevoshommat jäi siihen.
Nyt tuntuu siltä että on taas aika siirtyä rakastamansa asian pariin. Etsin Helsingistä tai muualta pääkaupunkiseudulta tallia, jossa saisi käydä pari kertaa viikossa auttelemassa tallitöissä tai hevostenhoidossa ja, mikäli mahdollista, niin myös ratsastamassa.
Mieluisin vaihtoehto minulle olisi, että maksan omistajalle avullani sekä tallitöillä ja palkaksi saan vähän paijailla heppoja ja ratsastaa. Voidaan myös sopia jostakin sopivasta "vuokrahinnasta". Kaipaan siis ihan vaan leppoista hevosten kanssa oleilua, tulen tällä hetkellä varmasti iloiseksi jopa karsinan putsauksesta koska kaipuu ylipäätään hevosten pariin on tällä hetkellä niin kova. :D
Opiskelen terveydenhoitajaksi ja lisäksi teen töitä sairaalassa, joten pääsisin tallille varmaankin 1-3 x vkossa. Tenttikausina ja muuten kiireinä viikkoina käyntikerran varmasti ovat harvemmassa.
Otathan minuun yhteyttä sähköpostilla niin jutellaan lisää ja sovitaan kaikille sopivat järjestelyt!
pekkolaelli@gmail.com
Tarjolla reipas talliapulainen
Elpe1
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897