Jossakin ketjussa kerroinkin majoittuneeni luokittamattomaankin, niin tämä on sellainen.
Nimit bungalows sijaitsee Lam kaenissa lähellä Nimit temppeliä. Tämä ei taida löytyä miltään hotellien hakukoneilta (agoda, booking, hotels.com yms). Globen sivuilta löytyy mutta vanhaa tietoa.
Itse kun vietän muutenkin iltaisin aikaa enemmän lam kaenissa kuin, khao lakisssa niin, ajattelin että voisin samantien sinne sitten majoittuakin.
Poseidon beachille matkaa ehkä 3km. Skootterilla ei siis matka eikä mikään.
you tubesta löytyy esittelyvideo.
https://www.youtube.com/watch?v=zivv-0saeJc
facestakin kuvia löytyy
https://www.facebook.com/nimit.bungalow/photos_albums
Olin aijemmin nukkunut yhden yön noissa halvemissa huoneissa, kun en yöllä jaksanut silloiselle hotelille lähteä. se huone ei ollut mitenkään viihtyisä, mutta taisikin maksaa 300thb yö. nykyisin ehkä 400thb.
Nyt valitsin isomman bungalovin, jonka varustukseen kuuluu mm. Amme, tv, dvd, jääkaappi. Minusta huone oli pienehkö, mutta ihan jees muuten. Enkä mitään ahtaan paikan kammoa tuntenut.
Hinta omalle bungaloville oli 700thb yö, sisälsi aamukahvin. Ei siis aamiaista. Pullo vettä sai toki tarpeen mukaan.
kauppaan 7/11 matkaa ehkä 200m saman verran lam kaen keskustaan. satametriä lisää lam kaen markkinoille.
Hotelilla ei ole uima-altaita eikä ravintoloita, respasta voi virvokkeita, olutta ja jotain pientä suolasta ostaa. Itse kuitenkin käytin kaupan palveluita, niin en hintatasosta osaa sanoa.
Lam kaenissa on useita hyviä ruokapaikkoja. Ruoka ja hintataso on suunnattu paikallisille.
Henkilökunnan englannintaito oli omaa tasoani, eli surkea :) . No ei sitä länsituristeille liene suunniteltukkaan. Oma thaitaito riittää juuri respassa asioimiseen, joten ongelmia ei ollut.Varmaan englannillakin olisi se huoneenvaraus onnistunut, puolin ja toisin.
En muita valkoihoisia siellä nähnyt matkani aikana, Ne harvat muut asiakkaat olivat thaimaalaisia.
Paikka on tosi rauhallinen.
Respassa asioiminen oli nihkeää. Vain yksi respan väestä jutteli. Sensijaan, siivoushenkilökunta oli kyllä mukavaa. Omistajatkaan eivät olleet sieltä puheliaimmaasta päästä.
Jos halusi huoneen siivottavan päivän aikana, piti jättää avain respaan. Siellä oli myös pyykkipalvelu. 50thb/kg.
Erikoinen ratkaisu oli myös se että avaimenperä jolla sai sähkön ja ilmastoinnin pelaamaan, piti jättää ulos terassille. Tosin terassin oven sai kiinni, mutta kaiteen yli olisi ollut esteetön pääsy.
Ihan ensikertalaiselle en suosittelisi, mutta jos haluaa majoittua turistialueen ulkopuolelle, ja pienellä matkapudjetilla liikeellä. Uskoisin myös että on halvin ammeellinen huone, khao lakin ympäristössä. Jos joku tietää halvemman, tai edes lähelle samaa, niin vinkkiä saa laittaa.
Ammeellisuus omalta kohdalta ratkaisi Nimit:n valinnan lam kaenin bungaloveista.
Auringossa vietetyn päivän jälkeen, kylpy rauhoittaa. Suomesta kannattaa viedä vaahdot mukana, niitä ei khao lakista löydy. jotain kylpysuolaa löytyy kyllä.
Skootteritta, sieltä olisi kyllä tosi hankala liikkua, koska lam kaenista ei juuri takseja löydy.
Voisin mennä uudestaankin. Mitään luksusta se ei ole. Hyvinkin hintansa väärtti.
Nimit bungalow
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184