Alko eilen tämmönen pikku ongelma. Kun laitan eMulen päälle ja se yhdistää johonki niin tuskin ehdin tekee mitään kun se on jo tiltissä.
n. 30 000kt on muistin käyttö ja kestää 5 min kun saan suljettua.
Latasin eilen uusimman version ja toimi hyvin. Laitoin pari biisiä jopa lataukseen. No tänään se ei enään toimi.
Että mikä on vikana? Onko muilla saman laisia ongelmia?
eMule tilttaa
3
392
Vastaukset
- pena
mulla oli samoja onkelmia kun päivittelin aina kun tuli uus versio kyllästyin siihen ku aina sai olla asentamassa uudestaan ku tilttas.nyt oo käyttäny 0,42g pitkään eikä oo ollu mitään onkelmaa.ethän vaan käytä tsone alarmia palomuurina?tuli vaan mieleen.
Tuli mieleen et se alko sekoilee kun olin asentanu uusimman AVG:n. Ja sehän rupes jumittamaan konetta ton AntiVirrin kanssa vaikka oli ennen toiminu molemmat saman aikasesti.
Poistan vielä koko emule kansion enkä vaan asenna päälle.lammas-jr kirjoitti:
Tuli mieleen et se alko sekoilee kun olin asentanu uusimman AVG:n. Ja sehän rupes jumittamaan konetta ton AntiVirrin kanssa vaikka oli ennen toiminu molemmat saman aikasesti.
Poistan vielä koko emule kansion enkä vaan asenna päälle.Poistin emulen viälä uudestaan ja varmuudeksi poistin kaikki mitä siitä uninstallista jäi jäljelle. Kaiken lisäks asensin eri kansioon. Ihan varmuudeks ja nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294