on pelkkä astinlauta sellaisen laittomuuden harjoittamiselle, minkä estämiseksi systeemin tulisi olla rakennettu.
- Työsuojelupäälliköiksi valitaan pelkkiä perseennuolijoita ja työsuojeluvaltuutetuiksi arkoja hissukoita. Kaikesta todellisesta vaietaan ja hyssytellään, ettei niistä koituisi kuluja työnantajalle. Homman todellinen juoni on ongelmien piilotteleminen ja valehtelu ylöspäin
Työsuojelutoiminta...
3
143
Vastaukset
- saman kokenut
Edellä olevan lisäksi luottamusmiehiksi valitaan ylimmän johdon nuoleskelijoita, koska siltä paikalta pääsee nuoleskelemalla ponnahtamaan itse ylimpään johtoon.
Onneksi on poikkeuksiakin. - ryssrass
Silloin kun vaalit lähestyy niin nämä pomojen peennuolija työsuojeluehdokkaat käyvät mielinkieli kamppanjaansa.Toivottavasti lukevat nämä terveiset.
- nähnyt
Siinä vaiheessa, kun jotakin on tapahtunut niin vastuunkantajia ei löydy mistään. Joudut kärsimään itse nahoissasi. Pahimmassa tapauksessa sinulle tullaan sanomaan, että sinun itsesi olisi tullut huomata epäkohta. Paska valuu alaspäin.
- Nämä työsuojelupellet saavat vieläpä kunniamerkin rintaan itsenäisyyspäivänä. En tajua ansioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259