tiedän

apuava

Tiedän et tää palsta on täynnä näitä samoja keskusteluja. Mutta auttakaa mua. 1. Oon 15v tyttö, enkä pysty puhuun äitin kaa ns. Tyttöjen asioita joka on todella epämukavaa. 2. Minulla ei ole hyvä olla kotona, koska vanhempani riitelevät aina siitä kun isällä ei kiinnosta tehdä mitään. Muutenkaan ei koskaan tehdä mitään perheen kanssa. Olen sanonut tästä äidille, mutta asia ei ole muuttunut.
haluaisin asua jossain muualla ja kun sanoin tästä äidille niin äiti suuttui. Mietin myös koko ajan kaikkea ns. pahoja touhuja kuten karkaamista, alkoholia tms. Mutta rakas harrastukseni ja koirni pitää minut maan pinnalla. Auttakaa mua ja kertokaa mitä teen. En oo sellanen ihminen joka hirveesti tunteilee ja kertoo omista ongelmista kellekkään.

1

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telle

Miksi et pysty puhua äidillesi?jännittäkö sua vai tuntuuko ettei voi jos se ei ymmärrä?Aikusilla on paljon stressiä siitä riitelytkin paljolti johtuu ja he eivät sitä näe että lapsikin kärsii siitä kun ovat niin omissa asioissaan.Olisko koulun terkkarista apua,sun pitäis puhua luotettavalle aikuselle jos näyttää siltä et äidin kans ei tuu mitään.Minäkään en voinu puhua aroista asioista äidille kun tuntu et se ei ikinä ehtiny kuunnella ja aina pinna kireällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe