USA tuhoutuu

USA tuhoutuu

Kaikki historian maailmanvallat ovat kukistuneet: Egypti, Assyyria, Babylonia, Persia, Aleksanteri Suuren valtakunta, Rooma, Bysantti, islamin kalifaatti, Turkki, Napoleonin Ranska, Iso-Britannia, Natsi-Saksa ja Neuvostoliitto.

Seuraavaksi tuhoutumisvuorossa on USA.

Syy kukistumiseen on ylpeys, väkivalta, haureellisuus, mammonan ja epäjumalien palvonta ja monet muut rikokset ihmisiä ja Jumalaa vastaan.

Kukistumismääräyksen antaja on Jumala, joka säätää kansojen kohtaloita.

Ihmisten tasolla Amerikan hävittämisen takana ovat maailman illuminaatit ja vapaamuurarit, jotka ovat päättäneet romahduttaa Yhdysvaltojen mahdin, jotta sen tilalle voitaisiin rakentaa vielä voimakkaampi imperiumi, koko maailmaa käsittävä Maailman unioni, jota johtaa yksi diktaattori ja yksi maailmanhallitus.

Käytännössä USAn tuhon toteuttavat ankarat luonnonmullistukset, tarttuvat taudit sekä Venäjän ja Kiinan liittolaisineen suorittamat äkilliset ja yllättävät ydinasehyökkäykset. Venäjä ja Kiina toimivat siis tässä sodassa, Kolmannessa maailmansodassa, Jumalan rangaistusruoskana Amerikalle.

Yhdysvaltoja on pidetty niin vahvana, että maailman ainoan supervallan täystuho on lähes käsittämätön uutinen. Silloin toteutuu Raamatun ennustus: ”Voi sinua, suuri kaupunki! Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki: hetkessä tuli sinun tuomiosi.”

Muinainen suurvalta Babylonia ja sen pääkaupunki Babylon nujertuivat persialaisten hyökkäykseen. Symbolisesti USA on tämän päivän Babylonia ja New York on Babylon.

Jumala tuomitsee USAn ja New Yorkin synninpesät, joista on valunut pahuutta ja moraalittomuutta kaikkialle maailmaan.

Lopuksi Jumala antaa käyttämilleen rangaistusruoskille Venäjälle ja Kiinalle niiden omat tuomiot, koska niillä on rasitteena myös paljon syntejä ja pahuutta, mutta se on eri kirjoituksen aihe.

15

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baby-lon

Jumala puhui minulle tästä samasta asiasta eilen kahteen kertaan, kun pyysin Sanaa.

• Pasi Toivonen

Hienoa että Keskustapuolueen jäsen (ja toivottavasti ehdokas) uskaltaa puhua tällaisista asioista.

• 5+7

On se hienoa, mutta ei niinkään Keskustapuolueen kannalta, vaan pääkilpailijoidensa. Ei Jouko tälläkään kertaa kauaa siinä puolueessa pysy. Kuten ei missään muussakaan.

• -jarmo-

Mä oon saanu ymmärryksen että USA hajoaa neljään osaan, kuten Aleksanteri Suuren armeija aikoinaan. Eli Alaska, Hawaji, etelän konservatiivinen ja pohjoisen demokraattinen Ameriikka.
      Tämä vaan ei tapahdu ihan heti, vaan ensin käydään sotaa Googin armeijaa vastaan Euroopassa ja sitten.... Peto ei saa täyttä valtaa ennen kuin USA on kanveesissa ottamassa lukua kymmeneen.

Tämä on siis mun näkmys tästä asiasta.

• offi10001

Offi kans saanut ymmärrystä , siitä että ette tiedä juuri mitään tulevaisuudesta.

Ja sssnut ymmärtää että jos olisi uskominen tuohon Joukoon nii Suomen loppu on ennen Juhannusta !

Lisäksi Googin sodat on jo käyty muinaisuudessa ja kaikki kristinuskon viittaukset alkavaan Googin sotaan ovat vailla minkäänlaista totuuspohjaa.

• Inhottava realisti

Ihme juttu, että sama avaus pitää kahdesti täällä olla?

Mahtaako avaaja siis oikein vieläkään ymmärtää ydinaseilla käydyn suursodan seurauksia?

• offi10001

Ei niitä voi kukaan ymmärtää,- mutta selväähän on ettei kaikkea voida tuhota.

Ja kuitenkin kaikki voi alkaa erehdyksestä, mm, meteriitti oikeaan aikaan oikeassa paikassa voi se saada aikaiseksi.

Uskovilla on profetioissaan vain kaikkea pahaa ja kauheuksia , koska he ovat lukeneet hyvän ennustelun olevan valhe ennustusta , kun he lukevat , - vaikkapa Jeremiaa , ennen Judan tuhoa, ja vielä luulevat Jeremiaan kertovan nykyajasta.

Näiltä Jeesus uskoisilta näyttää olevan paukut lopussa kun pitää sotkea palstan kirjoittelu.

• Jeremia kertoo pääasiassa omasta ajastaan, mutta on kirjassa myös tulevaisuuteen liittyviä profetioita, jotka eivät ole vielä toteutuneet.

Toinen asia on se, että kun Babylonia hyökkäsi Jeremian aikana Juudan ja Jerusalemin kimppuun, niin siinä voi nähdä paljon rinnasteista yhtäläisyyttä Venäjän ja Suomen tilanteeseen, kun Jumala tulee käyttämään samalla tavoin Venäjää rangaistusruoskana USAn lisäksi myös Suomelle ja monille muille maille.

• Inhottava realisti ihmetteli, että täällä on sama avaus kaksi kertaa.

Kun minä laitoin aloitukseni tänne 20:32, joku toinen oli käynyt kopioimassa kirjoitukseni omilta sivuiltani ja siirsi sen tänne täsmälleen samaan aikaan klo 20:32. Minä en siis tiennyt tämän toisen henkilön aikomuksista mitään eikä hän siitä, että minä laitan itse kirjoitukseni tänne.

Satuimme siis toimimaan yhtä aikaa toisistamme tietämättä.

Siinä ei ole mitään ihmettelemistä. Sellaista sattuu.

• kerty

Huipula tuulee, mutta alempana on aivan rauhallista!

• filade

Piho kirjoittaa menneistä opiksi tuleviin?
      Iso-Britannia menetti suurvaltansa asettumalla arabien puolelle ja vastustivat aseellisesti juutalaisten paluuta "Palestiinaan" jättäen heidät kaasukammioihin, jonka jälkeen USA:n siunauksellinen suhtautuminen juutalaisiin on ollut heidän menestys suurvaltana, sen synninmitta täyttyy kun kääntyvät jakamaan Israelin maata.

Yhdysvallat iskee välittömästi sitä vastaan hyökkääjien maahan mannertenvälisillä moniydinkärkiohjuksilla, jolloin toteutuu Herran päivän profetiat (Jes.13:5-7, Jooel 2:1-11, Matt.24:29).
      Myös suurVenäjä jakautuu pikkuvaltioiksi viimeistään kansojen tuomiossa.

• ei sen kummempaa

Kaikki tuhoutuu, aurinkokin sammuu.

• filade

Pimeydestä valkeuteen;
        Jes.30:26. Kuun valo on silloin kuin auringon valo, ja auringon valo on seitsenkertainen, kuin seitsemän päivän valo, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vammat ja parantaa siihen isketyt haavat.

• En ymmärrä?

Jumalako on aina vain Israelin puolella, tekipä Israel mitä hyvänsä?

• Lukemalla

Profeetta Hesekiel sai aikoinaan Herralta sanoman Israelin "väärille profeetoille". Taitaa olla varoittavaa esimerkkiä nykyajallekin?

Hes.13:1."..Ja minulle tuli tämä Herran sana: 2. "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana. 3. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet! 4. Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel. 5. Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä. 6. Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa. 7. Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?

8. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra. 9. Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.

10. Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla, 11. niin sano noille kalkilla-valkaisijoille, että se kaatuu. Tulee kaatosade, te syöksytte alas, raekivet, ja sinä pusket puhki, myrskynpuuska, 12. ja katso, seinä kaatuu! Eikö silloin teiltä kysytä: 'Missä on valkaisu, jonka olette sivelleet?' 13. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä kiivaudessani annan myrskynpuuskan puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani ja raekivet minun kiivaudestani, niin että tulee loppu. 14. Minä hajotan seinän, jonka te olitte kalkilla valkaisseet, ja syöksen sen maahan, niin että sen perustus paljastuu; niin se kaatuu, ja te saatte siinä lopun. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra. 15. Niin minä panen kiivauteni täytäntöön seinässä ja niissä, jotka sen kalkilla valkaisivat, ja sanon teille: Ei ole enää seinää eikä sen valkaisijoita, 16. Israelin profeettoja, jotka ennustivat Jerusalemista ja näkivät sille rauhan näkyjä, vaikka ei rauhaa ollut; sanoo Herra, Herra. .."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe