venäläiset miamiin

pietsu

Nyt Finnair lentää Miamiin suoraan. Onkohan kone puolillaan pietarilaisia?

10

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltalääkkeet

Ei ne ruupelit käy Miamissa. Ne iltalääkkeet pitää ottaa illalla

• terrassetta

Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.

• terrassetta

Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.

• Miami vice

Ihan sama ketä siellä koneessa istuu. Pääasia, että kone on täynnä maksavia asiakkaita, olkoot sitten vaikka apinoita,ja että reittiä yleensäkin lennetään. Suositaan suomalaista, että saadaan Suomi nousuun.

• miesmiamista

Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
        ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin.

• Makuupaikka
        miesmiamista kirjoitti:

Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
        ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin.

Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.

• miesmiamista
        Makuupaikka kirjoitti:

Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.

Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
        Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
        Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa.

• Makuupaikka
        miesmiamista kirjoitti:

Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
        Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
        Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa.

Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
        sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
        Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
        Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
        Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä.

• miesmiamista
        Makuupaikka kirjoitti:

Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
        sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
        Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
        Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
        Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä.

Sinähän se yksinkertainen olet. Katsos kun nämä neljä istuinpaikkaa muuttui silloin makuupaikaksi kun minä näille istuimille kävin makuulle.
        Oli se sitten vaikka baarijakkara, jos siihen makuulle käyn niin silloin se on minun makuupaikka. Vai mikä se sinun opettajan mielestä on?
        Mitähän häpeämistä siinäkin on jos ihminen lentää turistiluokassa?

Taidat olla vähän pöljä.

• kgjlkesghekhghea

Svedut käyttää aika paljon Finskin tarjouksia itä-rannikolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe