Ylläoleva auto käytössä josta olen luopumassa. Olen kyllästynyt tuohon jatkuvaan moottorin häiriövalon palamiseen. On vaihdettu puolat ja Lambdat ja aina se vaan palaa, mutta ajossa en silti huomaa mitään erityistä. Tänään se valo taas alkoi palamaan ja olisi huomenna tarkoitus mennä se nollaamaan liikkeeseen ja sitten katastamaan ja myymään romu pois.
Viime, edellis ja sitä edellis kerralla vikailmoituksessa koodi ilmoitti, että "satunnainen häiriö" ja sitten se ollaan aina nollattu, mutta syttyy taas parin, kolmen viikon päästä uudestaan.
Aivan törkeän hyvä auto ollut muuten, mutta tuon jatkuvan pienen häiriön takia olen saanut nyt tarpeeksi.
Ihan voisin silti kysästä, ennen auton myymistä, että jos jollakin ollut joskus täysin samaa ongelmaa, niin onko sitä ratkaisua koskaan löytynyt, vai onko se nollaus ollut teidänkin ainokainen vaihtoehtonne?
VW Polo -03, 1,4i 16v
turhautunut2
1
118
Vastaukset
- uusi poloilija
Ilmeisesti se on sama moottori kuin IV-korimallin Golfissa eli 55 kW:n bensakone ilman ahtimia. Sellaisen Golfin omistin viime vuosikymmenellä ja jouduin kolme kertaa vaihdattamaan sylinterin sytytyspuolan.
Häiriövalo syttyi ja kone alkoi käydä kolmella pytyllä. Puolan vaihto riitti korjaukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106