megane? 2009 bensa

12900km vuodessa

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta pois

Jaa pelottaa? Itse en osaa pelätä ranskalaisia, nyt kolmas peräkkäinen menossa, tämä on Megane farkku 2014 ja tuolla 1.4-litran turbolla. Toistaiseksi on mennyt rekisterikilven valosysteemit takuuvaihtoon, ei muuta.

Tuo autotalli.comin Megane lienee järkiostos, tosin tehoa ei tuossa koneessa kyllä liikaa ole täyttä kuormaa tai peräkärryn vetoa ajatellen.

Ja vioista vielä, Megaen kolmossarja on varsin hyvin menestynyt testeissä ja katsastutilastoissa. Tosin katsastustilastojen tuijottaminen on yhtä tyhjän kanssa, autossa voi olla isoja ja kalliita vikoja, mutta ne on katsastukseen mennessä pakko korjata, kun ei muuten liiku. Viittaan vaan tiettyihin hyvämaineisiin euromerkkeihin... Relluissa on mennyt raidetankoja, siitä jää kiinni katsastuksessa, mutta matka ei katkea eikä vaihto maksa maltaita.
      Lisäksi moottorit ja vaihteistot ovat osoittautuneet viimeisen 20 vuoden aikana Relluissa kestäviksi, itse asiassa erittäin hyviksi. Tietysti huonolla tuurilla voi tulla sähkövikoja, mutta niin voi tulla muissakin merkeissä tänä päivänä.

• Meluhagr

Ei ole olemassa vm 2014 Megane 1.4 turboja farkkuna. Viimeiset 1.4 tce Farkkumeganet on tuotu 2012 joulukuussa.

• acosakdpcasc

Mulla on 2011 farkku Megane tuolla 1.4 TCe koneella ja on räyhäkkä peli. Moottori on erinomaisen vääntävä matalillakin kierroksilla. Kulutus vaihdellut vuodenajasta riippuan välillä 6,8 - 7,4 l/100 km. ainoa vika nyt kun 4 vuoden takuuaika on kohta loppumassa on ruostunut rekisterikilven valo. Mulle ainakin on ollut kannattava ostoss!

• osta pois

Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.

• Melua tyhjästä
        osta pois kirjoitti:

Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.

Ei ole myyty! Se on 1.2 kone mistä kutitetaan 130 hv ja EDC vaihteisto. 1.4 alkaa olemaan historiaa. Lokakuussa esiteltävä Megane 4 saa Nissaneistakin tutun 1.6 Dig-t koneen joka lienee rellulla 1.6 TCE. Tehoa siitä otetaan jotain 160 - 180 hv ennakkotietojen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe