http://www.autotalli.com/vaihtoauto/33719596/Renault/Mégane/2009/Kouvola?pos=19&page=8
opeleita ja focuksia ollu ennen eikä oo moittimista liiaksi.
ranskisten viat pelottaa mutta kun uutta pitäs saada...lohdutuksia?
megane? 2009 bensa
5
160
Vastaukset
- osta pois
Jaa pelottaa? Itse en osaa pelätä ranskalaisia, nyt kolmas peräkkäinen menossa, tämä on Megane farkku 2014 ja tuolla 1.4-litran turbolla. Toistaiseksi on mennyt rekisterikilven valosysteemit takuuvaihtoon, ei muuta.
Tuo autotalli.comin Megane lienee järkiostos, tosin tehoa ei tuossa koneessa kyllä liikaa ole täyttä kuormaa tai peräkärryn vetoa ajatellen.
Ja vioista vielä, Megaen kolmossarja on varsin hyvin menestynyt testeissä ja katsastutilastoissa. Tosin katsastustilastojen tuijottaminen on yhtä tyhjän kanssa, autossa voi olla isoja ja kalliita vikoja, mutta ne on katsastukseen mennessä pakko korjata, kun ei muuten liiku. Viittaan vaan tiettyihin hyvämaineisiin euromerkkeihin... Relluissa on mennyt raidetankoja, siitä jää kiinni katsastuksessa, mutta matka ei katkea eikä vaihto maksa maltaita.
Lisäksi moottorit ja vaihteistot ovat osoittautuneet viimeisen 20 vuoden aikana Relluissa kestäviksi, itse asiassa erittäin hyviksi. Tietysti huonolla tuurilla voi tulla sähkövikoja, mutta niin voi tulla muissakin merkeissä tänä päivänä. - Meluhagr
Ei ole olemassa vm 2014 Megane 1.4 turboja farkkuna. Viimeiset 1.4 tce Farkkumeganet on tuotu 2012 joulukuussa.
- acosakdpcasc
Mulla on 2011 farkku Megane tuolla 1.4 TCe koneella ja on räyhäkkä peli. Moottori on erinomaisen vääntävä matalillakin kierroksilla. Kulutus vaihdellut vuodenajasta riippuan välillä 6,8 - 7,4 l/100 km. ainoa vika nyt kun 4 vuoden takuuaika on kohta loppumassa on ruostunut rekisterikilven valo. Mulle ainakin on ollut kannattava ostoss!
- osta pois
Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.
- Melua tyhjästä
osta pois kirjoitti:
Juu, siis tuo on 2012-mallinen eikä 2014, jota väitin. Toisaalta 2014 on kyllä myyty kaksoiskytkinautomaatilla 1.4-litran konella olevia.
Ei ole myyty! Se on 1.2 kone mistä kutitetaan 130 hv ja EDC vaihteisto. 1.4 alkaa olemaan historiaa. Lokakuussa esiteltävä Megane 4 saa Nissaneistakin tutun 1.6 Dig-t koneen joka lienee rellulla 1.6 TCE. Tehoa siitä otetaan jotain 160 - 180 hv ennakkotietojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738