Mitkä ovat sipuliallergian oireet? Olen huomannut, että olen viimevuosina tullut todellaherkäksi, en pysty olemaan yhtään samassa tilassa enkä edes viereisessä huoneessa, jos sipulia kuoritaan. Silmät alkavat ärtyä erittäin paljon, vuotavat, kirvelevät ja punoittavat vielä tunninkin jälkeen kuorimisesta(vaikka huuhtelisin ne), lisäksi alkaa myös nenä vuotaa ja hengittämisestä tulee vaikeampaa.
Useat ihmisethän ovat herkkiä sipulille, mutta mitä sanotte onko tällainen enää normaalia?
Sipuliallergia?
1
492
Vastaukset
- Anonyymi
Sipuli-allergia on todennäköisesti paljon yleisempää, kuin annetaan ymmärtää, koska sipuli on halpa raaka-aine valmisruokiin, eivät kauppiaat hevillä luovu siitä.
Toisaalta sille joka keksii valmistaa, täysin allergisoimattomia, lisäaineettomia, luomuruokia, joissa ei käytetä sipulia, ja voimakkaita ainesosia, kuten chiliä, jolle moni myös on allerginen, olisi tilausta.
Härkäpapu aiheuttaa autoimmuunisairauksien puhkeamista, esim. SLE l. Lupus ja Dermatomyosiitti, ehkäpä se koronapandemiakin, on härkäpavun maailman laajuisen markkinoinnin, ihmisille "terveystuotteena" syöttämisen ja karjan rehuna käyttämisen seuraus. Mene ja tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066