Olen vasta aloittanut toimistotyössäni, mutta nyt minusta tuntuu ettei esimieheni pidä minusta. Muilla työntekijöillä on liukuva työaika, mutta minun pitäisi tulla tarkkaan kello 8-16. Työni on asiakaspalvelua, pääsääntöisesti tietokoneella, mutta myös puhelimitse. Puhelut on kuitenkin ohjattu keskukseen, joten tämä ei ole minun vastuullani ainoastaan.
Kysyin jouluaaton kunniaksi esimieheltäni saisinko tulla aikaisemmin niin pääsisin aikaisemmin joulun viettoon. Tämä ei kuulemma käynyt, koska kaikki muutkin ovat lähdössä aikaisemmin, että jäisi edes jotkut myöhempäänkin. No, ymmärsin. Nyt kun tuli jouluaatto niin kaikki muut lähtivät miten halusivat! Kun viimeinenkin oli lähdössä, päätin että lähden minäkin. En halunnut jäädä yksin suureen toimistoon, koska olen vasta aloittanut (en tiennyt mm.sulkemistavoista tms). ja jos olisin tarvinnut apua en olisi voinut keneltäkään sitä kysyä. Valmistaudun nyt pahimpaan, kun maanantaina menen töihin niin saan valitukset siitä että lähdin kuitenkin aikaisemmin. Voinko vedota siihen, että olisin jäänyt yksin? Tai siihen, että miten muut voivat lähteä miten haluavat? Tai siihen, että tämä tuntuu syrjinnältä minua kohtaan? Mielipiteitä kaipailisin...Kiitos paljon. Ja hyvää joulua!
uusi työntekijä
Madge
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229