Tapasin miehen laivalla. Juteltiin ja vaihdettiin numeroita. Seuraavana päivänä hän pyysi minua facebook kaveriksi, hyväksyin kaveripyynnön. Hän ei ole soittanut eikä viestitellyt facebookissa. Yhtenä päivänä hän tykkäsi päivityksestäni. Mitä minun pitäisi tästä päätellä? (Olen eronnut 10 vuoden suhteen jälkeen, nämä treffailu ja flirttailu kuviot on vähän unohtuneet).
Onko mies kiinnostunut?
????
4
410
Vastaukset
- Herätys
Mitäköhän pitäisi päätellä, ööö........
- eipämuuta
Joko olette molemmat yhtä tumpeloita nettimediassa, tai sitten mies vaan ei ole kummemmin kiinnostunut.
- usko huvikseksi
Epätoivoinen olet. Itse laittaisin neutraalin viestin ja katsoisin vastaako. Jos ei niin that's it. Jos kuule mies on kiinnostunut niin istuu nenä ruudussa odottamassa viestiäsi, kuten sinä nyt.
- Maailmanmies
No tuskin. Ei kukaan noin epätoivoinen ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813