Tuossa MTV-Nordicin haastiksessa Hannan silmien väri on lähes musta. Mutta eikös Hannan silmät ole sini/harmaat tai jotain?
Hannan silmien värin mystiseen vaihteluun kiinnitin huomiota jo Idolssin aikana.
Hannan silmät
masie
4
1779
Vastaukset
- mä.. :)
niimpä..niin.. :) On kyllä aika mystistä..!!! xD Taitaa Hansulla olla piilarit...mut kyl mäkin käyttäsin...jos mul ois nii huono näkö..ois just hienoo vaihtaa silmien..värii joka päivä :)
- Hanszki
olisiko syypäänä valaistus. Minusta Hanna näytti koko haastattelussa muutenkin jotenkin erilaiselta... mutta hyvältä kumminkin!
- Ansq
Hanszki, ei ole valaistuksesta kyse, sillä nyt on keikoillakin ollut suklaasimmut :)
- Nella
pitkälti meikistä ja vaatteiden väristä. Itselläni on samanlaiset kameleonttisilmät, ei siihen mitään piilareita tarvita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471