Noniin haluaisin saada nettiyhteyden xbox 360 mutta en tiedä mitä minun pitää ostaa että saan yhteyden ja kuinka asennan modeemit ja piuhat auttakaa! Linkatkaa halvat mutta hyvät netit jooko.
Apua xbox 360 kanssa
8
80
Vastaukset
- peräreikää rassataan
Auttakaa nyt joku poikaa hädässä!
- jokukuoliwssäääenainaask
Jaahas... Jaahas että sellasta!
- Näin täällä
Kun huushollissa on läppäri ja monta pelikonsolia, niin Saunalahden tuplanetti on toiminut hyvin. Mulla siihen kuuluu mokkula, jota käytän läppärissä kun en ole kotona, ja sitten tuo langaton modeemi (johon toki saa myös piuhan jos haluaa). En tiedä sitten, että onko se halvin vaihtoehto. Helppo oli kyllä laittaa kaikki vehkeet nettiin langattomana. Onnistui hyvin helposti jopa tällaiselta tumpelolta. Eikä tartte niitten piuhojen kanssa rassata.
Modeemista vaan johdot seinään, laite päälle ja sitten antaa yhdistettävän laitteen etsiä sen oikean verkon nettiasetusten kautta. Sen jälkeen syöttää vaan modeemin pohjasta löytyvän salasanan ja eiku nettiin. Johdon kanssa ei tartte ettiä verkkoa eikä syötellä salasanaa, mutta sitten on se piuha siinä modeemin ja konsolin välillä. Ei järin kätevää, jos laitteet eivät ole ihan vierekkäin.
Ilmeisesti myös kännykän kautta voi jotenkin yhdistää boxin nettiin, mutta en tiedä yhtään, miten se käytännössä toimii. Oma boxi on joskus aikanaan kerran yhdistetty nettiin tällä tavalla. Kyseessä oli silloin kaverin puhelin.- hoodz
Mulla on vanhempi xbox 360 versio jossa ei sisään rakennettua wifiä joten piuha on pakko
- tehInternetz
Vanhempiin Xbox 360 koneisiin on myytävänä erikseen netti-adaptereita jotka yhdistää talon Wifi-verkkoon.
- Bass
esim mokkula 3g/4g tietokone ja Netwjork N 4g wifi adapter (verkkokauppa.com)
- Bass
sil pitäis päästä ainaki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738