Ehkä olen hullu ehkä en (Vampyyreistä, Varjoista, Ihmissusista)

insanityangel

Uskon itse vahvasti Vampyyreihin, ihmissusiin, keijuihin, varjoihin (selitän alempana heistä hieman).
Itse olen aina ollut ""outolapsi"" ja harrasta loitsujen käyttöä niin hyvään kuin pahaan. Kaverini ovat monta kertaa yrittäneet saada minua lopettamaan tätä, mutta no... Tässä sitä ollaan.
Näen näkyjä, joskus tulevaisuudesta.
Tämän tarkoitus ei ole saada huomiota.
Mutta nyt Varjoihin, ne ovat tummia ihmismäisiä olentoja, jotka yrittävät joskus tappaa minut.
Mutta samalla ne suojelevat minua, yksi ilta olin kävelemässä kotiin ja meinasin jäädä auton alle, mutta yksi varjoista pelasti minut.
Saa sanoa hulluksi, mielenvikaiseksi, psykopaatiksi mutta... tämä on totta.
Vampyyri minulla oli ystävänä, mutta hän katkaisi välit minuun, liiallisen mustan magian käytön takia.
Tulpa, minulla on ja uskon siihen vakaasti. (jos ette tiedä mikä se on niin kirjoittakaa googleen) lisää siitä voin kirjoittaa jos otatte minuun yhteyttä.

Jos haluatte ottaa yhteyttä niin jonnapuh22@gmail.com
Toimii yhteydenotto välineenä.

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo joo

Kirjoita tänne 10 vuoden päästä lisää. Jos siltä vielä tuntuu. (Ei todennäköisesti tunnu).

• Voin kirjoittaakin, tästä kymmenen vuotta eteenpäin, painetaan mieleen

• Snoooge
        insanityangel kirjoitti:

Voin kirjoittaakin, tästä kymmenen vuotta eteenpäin, painetaan mieleen

Etsä hullu oo mut emmä niist vampyyreista ja ihmissusista oikeen tiedä :D No, jokatapauksessa halusin sanoa, että niitä "varjo ihmisiä" on olemassa. Itse pidän niitä henkinä. Kandee pari kertaa silti miettiä jatkaako pidempään tutustumista tuohon maailmaan. Useimpien psyyke ei kestä. Jatkoja kumminki! :)

• Snoooge kirjoitti:

Etsä hullu oo mut emmä niist vampyyreista ja ihmissusista oikeen tiedä :D No, jokatapauksessa halusin sanoa, että niitä "varjo ihmisiä" on olemassa. Itse pidän niitä henkinä. Kandee pari kertaa silti miettiä jatkaako pidempään tutustumista tuohon maailmaan. Useimpien psyyke ei kestä. Jatkoja kumminki! :)

Kiitos.
        Ne varjot on aika jännää porukkaa.
        Kiitos vinkistä, ja mietin kyllä vielä kerran.
        Samoin jatkoja sinne :)

• Theancient1

Sähköpostia laitettu, saatto mennä roskapostiin kato sekin.

• En ikävä kyllä löydä sinun lähettämää sähköpostiasi. Pystyisitkö lähettämään sen uudelleen?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1871
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1631
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1629
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1589
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1557
    6. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      52
      1340
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1307
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1091
    Aihe