Jollei siitä saa hyvää palkkaa. Ahdistaa ne vitun orjatyöt joihin työkkärin rotat yrittää mua saada. Tulee helvetin kova ahdistus kun tietää että jos on ahkera niin ei saa palkkaa eikä kiitosta ikinä. Ei vaan kiinnosta eikä ole motivaatiota ilmaistyö enää koska tein sitä jo 10 vuotta kaikenlaisia harjotteluita monessa paikassa. Minä en vaan hyödy siitä mitään kun muut saa palkkaa vaikka eivät olisi yhtä ahkeria, olen sen monesti nähnyt.
Ei vittu kiinnosta työnteko
höyhä.
6
143
Vastaukset
- djlifjbd St lnbf
No Suomi on siitä kiva maa ettei täällä oo pakko tehdä töitä
- Ole hyvä ja
Mene töihin, aikuinen ihminen!11111
- Olen hyvä ja meen
Minulla itselläkin alkavat TYP työt jo perjantaiaamuna :)))))) !!!11111111!!
Minä olen ajankulukseni välillä tehnyt työharjoitteluita mielenkiintoisissa paikoissa. Olen ehdottanut paria kolmea paikkaa ja jonkun niistä sitten saanut.
- jos niin jos
Jotain hyvääkin työttömyysrintamalla.
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1419818491325.html- kova kommari
Eli työttömänä enää kaikkein laiskimmat ja tyhmimmät. Eiköhän nekin sieltä luolan periltä ulos ajeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294