Olen hakeutumassa koulutukseen, mutta en tiedä oikein alaa. Olen kuvallisesti lahjakas ja kädentaitoni ovat hyvät. Haluaisin hyödyntää näitä taitoja työssäni. Mikä ammatti voisi sopia?
Yhteishaut
12
158
Vastaukset
- lzkzkz
Arkkitehti?
- Yllä on
hitsaaja, maalaaja, arkkitehti? :)
- ikuinenopiskelija
Maalaaja kuulostaa hyvältä. Hitsaaja on kovin miesvaltainen ammatti. Arkkitehdin koulutus on pääkaupunkiseudulla.
- Huomaa vielä
Kyllä se hitsauskolvi pysyy naisenkin kädessä, se on nähty. Lisäksi eivät läheskään kaikki hitsaustyöt ole kohtuuttoman likaisia ja raskaita, tosin niitäkin on edelleen tarjolla.
- ikuinenopiskelija
Huomaa vielä kirjoitti:
Kyllä se hitsauskolvi pysyy naisenkin kädessä, se on nähty. Lisäksi eivät läheskään kaikki hitsaustyöt ole kohtuuttoman likaisia ja raskaita, tosin niitäkin on edelleen tarjolla.
Minäkö hitsaajaksi?
- Huomaa vielä
ikuinenopiskelija kirjoitti:
Minäkö hitsaajaksi?
Miksi ei? Viitosen hitsiliitos ei synny ilman saumatonta aivojen ja käden yhteistyötä.
- opiskelijahuomenna
Rakennusarkkitehti?
- ikuinenopiskelija
Kuulostaa lupaavalta. Millaisen pohjakoulutuksen rakennusarkkitehdin työ vaatii?
- aikalailla näin
ikuinenopiskelija kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalta. Millaisen pohjakoulutuksen rakennusarkkitehdin työ vaatii?
lukio->aalto
olisi kiva tietää että millaista koulutusta sinulla on taustalla? oletko peruskoulu-, lukio-, amis- vai joltain muulta pohjalta liikenteessä?
- ikuinenopiskelija
Itselläni on yo-tutkinto. Ei ole enää kovin tuore.
- tekniikan yo.
Arkkitehtikoulutusta on myös Oulussa ja Tampereella.
- ikuinenopiskelija
Kuinka paljon pääsykokeissa arkkitehtikoulutukseen vaaditaan osaamista, jos ei ole aikaisempaa alaan liittyvää koulutusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219