Kaikilla rjyssiämiehillä on käsilaukut. Kukaan muu kansa ei käytä naisten tavaroita niin kuin nämä huvittavan näköiset poikaset.
Mitä ihmettä?
Onko siellä meikit?
Rjyssien käsilaukut
5
128
Vastaukset
- no jaa
Pienet miesten lompakkolaukut ovat yleisiä myös Välimeren maissa. Tärkeitä tavaroita ei sielläkään kannata kuljettaa taskuissa vikkeläsormisten vuoksi.
Venäläinen herrasmies muuten kantaa kaupungilla naispuolisen seuralaisensa käsilaukkua. Ehkä näköharhasi johtuu tästä.- voita leivän päälle
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ... - no jaa
voita leivän päälle kirjoitti:
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ...Ainakin Italiassa miehillä näkee suunnilleen puolikkaan aanelosen kokoisia olka- ym. laukkuja, jossa kulkevat niin kännykkä kuin muutkin tarpeeliset pikkutavarat. Kuuluu arkipukeutumiseen.
- Mikkelissäpä
Tänää käveli rjusso nuorimies Lidlin pihalla käsilaukku mukana ja tyhmä karvahattu päässään (sellainen pillerirasiamalli, jossa päälaella punainen nahka valkoisella ristikuviolla).
Sitten se meni Lidlin taakse kuselle.- Vaikka hattu olikin
Takasin tullessa sillä oli sitten tyhjä pää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086