Miksi en saa valittua suomea!?

Kiukkuinen

Elikkä ongelma on se,että kun ostin boxin ja tein itselleni profiilin ei sielä ollut maana suomea. Jouduin ottamaan yhdysvallat. Minulla on boxilla käytössä normaali sähköpostiosoitteeni. Siitä tuleekin toinen kysymys, yritin lunastaa erään pelin koodia,mutta se alkoi herjaamaan että "Verkkopassi salattu. Käytät maksettua koodia"

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selviä tietoja

Ei se heitä sua mihinkään. Lue mitä siinä lukee. Luultavasti haluaa lähettää varmennus koodin toiseen sähköpostiisi, varmistaaksesi että se olet sinä. Siitä saa valittua myös koodin puhelimeen tekstiviestinä. Luet vaan rauhassa ajatuksella mitä kysytään, niin ei ole vaikeaa.

Vaikea auttaa kun ei tuosta sekoilusta saa oikein selvää. Minkä Xboxin ostit ja mistä? Oliko konsolista valittu suomi regioniksi asetuksista?

• kiukkuinenn

Tilasin siis boxin netistä uutena.Ja kun aloin tekemään profiilia sielä ei ollut suomea missään. Ja kun yritin ottaa koodin käyttöön se kyllä lähetti minulle koodin ja varmistuksen toiseen s.posti osoitteeseen. Kun kävin hyväksymässä koodia kone hyväksyi sen ja sitten varmistuksen jälkeen olin olevinaan kirjautunut xboxin sivuille toisella s.posti osoitteella..ihmettelen syvästi mitä tämä "verkkopassi salattu"tarkoittaa.

• kiukkuinennn
        kiukkuinenn kirjoitti:

Tilasin siis boxin netistä uutena.Ja kun aloin tekemään profiilia sielä ei ollut suomea missään. Ja kun yritin ottaa koodin käyttöön se kyllä lähetti minulle koodin ja varmistuksen toiseen s.posti osoitteeseen. Kun kävin hyväksymässä koodia kone hyväksyi sen ja sitten varmistuksen jälkeen olin olevinaan kirjautunut xboxin sivuille toisella s.posti osoitteella..ihmettelen syvästi mitä tämä "verkkopassi salattu"tarkoittaa.

Ja siis kyseessä on ihan xbox 360

• Se sama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe