Nailon sukkahousut

nylonsukkikset

Mulla on muodostunut sellanen fantasia naisten nailon sukkiksia kohtaan. Fantasianani on naidanaista jalkojen väliin, kun hänellä on nailon sukkahousut. Tiedä sitten, nauttisiko nainen tuollaisesta.

21

2573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiikutin

Sama täällä, takaapäin hinkata ja laskea lastinsa nailon sukkahousujen päälle.

• ohuet nailonit

Kuin myös, ja sitten nuolla spermat sukkiksilta sekä imeä ihania sukkisvarpaita, ajatuskin tällaisesta fantasiasta saa kaluni täyteen seisokkiin ja on orkku lähellä, niin nytkin…

• Kiikutin

Kaikki naiset ei tykkää, en tiedä syytä. Paras nainen on, kun antaa miehen maata nylon sukkahousujen päällä ja tehdä mitä haluaa. Itsellä halu olla naisen takana päällä ja kalu reisien välissä hinkkaamassa kovin ja laueta reisien väliin.

• tiksi1

mistä vantaalla löytäisi luotettavan naisen kenen sukkissääriä voisi käydä hyväilemässä ja nuolemassa? normaalivartaloinen mieuimmin...

• Feet

Tosiasia on että nykyään naiset eivät tykkää käyttää päivittäin nailonsukkiksia. Nailon materiaalina ei ole hirveän joustavaa, istumisen jälkeen sukkikset jäävät ikäänkuin löysälle (makkaralle).
      Siitä syystä kehitettiin nykyisin käytössä olevan sukkismateriaali, joka kyllä toimii kiihottavana elementtinä kunhan sukkikset verhoavat kauniita sääriä ja varpaita.

• V.H.

Mutta miksi naiset nykyään käyttävät mustia peittäviä sukkahousuja? Ne tekevät sääret paksumman näköiseksi!

• ohuet nailonit

Kyllä niillekkin voisi ruiskaista, mutta läpinäkyville ihonvärisille olisi kiihoittavampaa.

• Ruiskistavaan

Sain uuden vuoden kunniaksi ruiskia eilen vaimon ohuille mustille sukkiksille. Kyllä oli kiimaista menoa.

• Phoser
        Ruiskistavaan kirjoitti:

Sain uuden vuoden kunniaksi ruiskia eilen vaimon ohuille mustille sukkiksille. Kyllä oli kiimaista menoa.

Ohuet sukkahousut ovat parhaimman ja kiihottavimman näköiset naisilla. Ja tietysti tuntuiset. Väreistä ihonväriset ja mustat.

• Kiikutin

Johan pomppas pystyyn, kyllä taas tarvis polkea.

• ohuet nailonit

Joo ei noita laukeamatta pystynyt kattomaan, noille kun sais ruiskauttaa, aivan järjettömän kiihoittavia kuvia.

• -69

on kiihottavia kuvia, tullaista seuraa kun vantaalta saisi.

• Hosedslave
      • panty1

lisää näitä!

• Kiila veks

Makunsa kullakin. Itse leikkaan mieluummin naisen päällä olevista sukkahousuista haarakiilan pois ja lasken lastit sinne minne kuuluukin. Muuten kyllä olen sitä mieltä, että sukkahousut antavat mukavan lisäkiihokkeen seksiin.

• Saumatonta menoa
    • kumiorja

Mä tykkään kun nainen (Valtiatar) pitää sukkahousuja päivän jalassaan ilman pikkareita. Illalla käskee minun riisua ne ja käskee nuuhkia niitä. Se pieni hien ja pimpan tuoksu saa kalun heräämään. Sen jälkeen Valtiatar yleensä pujottaa sukkahousut päähäni ja sitoo ne suun kohdalta. Tai sitten laittaa ne palloksi suuhuni.

• Hosefeetlvr
    • Ladyt sukkiksissa

Näin on, kyllä mature-ladyt ovat vain niin järjettömän kiihoittavia ja sexikkäitä ihanissa sukkahousuissaan että kalu seisoo välittömästi, aivan mahtavaa!

• Anonyymi

Itse tykkään runkata mustille sukkahousuille ja arvokkaille. Nainen pitää päätäni jalkojen välissä ,voi mikä tunne. Löytyykö.naisia tälläiseen iloon? Hra 87

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe