tytöt kertokaa

sen kun tietäis

Miksi ne kiltit pojat ei kelpaa kenellekkään?

11

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitutus

mulle kelpais mut mä en kelpaa kellekkää :-)

• åååååååååååååååååååå

sama

• sääli

Sama...

• Tyttö00

Kyl mulle kelpa(is) mut niit o vaa nii harvas :( Mut poika ku poika, ootte ihaniiiii

• 3+5

Kiltit pojat kelpaa ainakin kilteille tytöille."pahikset" vain ovat niitä usein niitä sosiaalisia jotka liikkuvat vastakkaisen sukupuolenkin seurassa. Kun taas meidän koulussame ainakin kiltit ovat usein niitä ainakin vähän hiljaisia tai eivät ainakaan niin sosiaalisia että uskaltaisivat tunteensa helposti paljastaa tai tulla tutustumaan.

• Vilmer_i

Pojan pitää olla VIISAS. Hän ei SAA OLLA pahis joka ei kuuntele koulussa. Mutta pojsn pitää myös olla hauska, eli tehdö jotain muuta kuin viettää iltaa vanhempiensa takapihalla tiukasti vartioituna. Joten viisas mutta ei super sääntöseuraaja

• Kiltit pojat ei oo hauskoi eikä tee mitään kivaa

• Mä oon ollu sellanen

• hajaziki

Kyl mulle kelpais. Toki se riippuu muustakin ku et onko kiltti. Ja yleensä just näin et kiltit pojat ei tuu juttelee tytöille tai kertoo tunteistaa. Mut jos ois muutenkin hyvä niin kyllä mulle kelpais

• kooden

Hei ihmiset, nyt järki käteen.
      Olettaminen, et kiltit pojat ei kelpaa kellekkään, koska ootko kenties kysyny jokaselta? Onko joku kilttipoika/sinä tullut yhden ihmisen kohdalla torjutuksi ja nyt ajattelet et kukaan ei huoli niitä/sinua?
      Vähän ku kasvat nii tajuut, että kylläpäs laitoin säälittäviä keskustelunaiheita suomi24:seen.

• urpojakaikki

Kiltit pojat ei kelpaa, koska ne menee kaverialueelle samoin tein. "Oot kiva ja silleen mut oot vähä niinku veli mulle." ja sit mennään yhteen, jonkun itseään täynnä olevan hokijätkän kanssa ja sit itketäänki ku se on pettänyt tai jotain muuta. Senkin urpot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe