Olen lomautettuna työpaikalta jo 5kk, ja nyt minulle olsi tarjottuna yksi oppisopimus paikka eräästä toisesta työpaikasta. Elikkä kysymys kuuluu että voinko minä ottaa tyon oppisopimustyöpaikan vastaan vai pitääkö minun sanoutua ensin irti tuosta entisestä työpaikasta. ja jos opiskelen niin voinko saada samaan aikaan liitonrahaa kun olen liiton jäsen. kuka tietää???
Lomautettu henkilö
semangt
2
203
Vastaukset
- hhhtttiionnb
5kk on aika pitkä lomautusaika, uskotko että töitä olisi jatkossakaan tarjolla kys.firmasta. Sinuna katsoisin eteenpäin ja kyselisin oppisopimuksesta enempi ja liitosta myös.
- TietoaOn
Ei tarvitse, eikä edes kannata irtisanoutua. Jos lomautus loppuu, voit lopettaa oppisopimuksen ja palata työpaikkaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337