Kuinka paljon on mahdollista laihtua puolessa vuodessa muuttamalla ruokavaliota ja käymällä lenkillä 2-3 kertaa viikossa? Ja mahdollisesti jumppaamalla muina päivinä (jos löydän jonkun kivan jumppa ohjeen)
mitään tietoo kellään
1
57
Vastaukset
- cuba libre
Sellaiset 5-30kg voi lähteä. Itse tein aerobista 1-2krt viikossa, jonka päälle punttisalia 6-15 toiston sarjoilla sellaisilla painoilla ettei viimenen toisto onnistu 3/vko, noin tunti / kerta. Minulla lähti 27kg. Mutta kesällä heti tiukan dieetin jälkeen olosi ei ole paras mahdollinen ja sitjavascript:void(0);ten mässäilyllä kyllä jojotat ne kilot takasin.
Suosittelisin elämäntapamuutosta jojottelun sijaan. Painon pudotukseen voi mennä se puoli vuotta, tai pari vuotta. Lopulta sillä ei ole mitään merkitystä.
Voimakkaimmin voit painoosi vaikuttaa syömällä runsaasti kasviksia.
Toinen asia, mikä kannattaa laittaa kuntoon on hyvä ateriarytmi. Tämä tarkoittaa sitä, ettei ole tarvetta mässäilyyn ja ateriavälit siinä mielessä sopivia, ettei kova nälkä pääse yllättämään. Vaikkapa 3-5 ateriaa päivässä, mikä sinulle sopii parhaiten.
Kasvikset sinänsä ovat jo sangen vähäkalorisia. Proteiininlähteiksikin kanattanee valita sellaiset viahtoehdot, mitä ei ole valmiiksi ympätty lisärasvalla / hiilareilla. Näitä löytyy. Sitten voikin rasvansaantia kontrolloida vaikkapa avokadoa, öljyä, rasvasta kalaa syömällä sekä pähkinöillä.
Hyvä siitä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214