Tässä kaikille kristinuskoisille, mutta erityisesti Raamattua kirjaimellisesti tulkitseville fundiksille pohdittavaa:
http://blog.atheistsurvivalguide.org/ten-reasons-christianity-makes-sense/
Luultavasi fundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tosin artikkelissa esitettyjen ajatusten pohtimisen.
Pohdittavaa vuodenvaihteeksi
7
94
Vastaukset
- puoIimutkateisti
Jatkuu:
Luultavasi evoluutiofundisten älyllinen epärehellisyys ja rajallinen ymmärryskyky estää tieteellisen ajattelemisen.- Hei, olet
säälittävä nikkivaras
- Hei, oIet
Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
Jatkuu:
Niin olen minäkin. Hei, olet kirjoitti:
säälittävä nikkivaras
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.- jyri
puolimutkateisti kirjoitti:
"säälittävä nikkivaras"
Säälittävää varsinkin kun mulla rekattu nikki.
Tuo kyseinen vajakkipelle käyttäytyy täsmälleen niinkuin vajakit, typerät jeesuksenmorsiammet käyttäytyvät. Kun ei oo älyllistä kapasiteettia kirjoittaa sitä ensimmäistäkään mielekästä kommenttia keskusteluihin, niin sitten jeesuksenmorsian mölisee, nylkyttää huomiota tai muuten vaan kieroilee.Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
- alle riman
jyri kirjoitti:
Mikä vajakki se on joka on sinua paljon älykkäämpi?
Tuo nikkivarasko muka älykkäämpi? Apinoi muiden kirjoituksia, kun ei itse kykene tuottamaan mitään järjellistä.
Kommenttisi kertoo paljon enemmän sinusta kuin henkilöstä, kenelle sen osoitit. Olet joko törkeän epärehellinen tai tyhmä kuin saapas. Tasan kaksi vaihtoehtoa. Toki molemmatkin voivat pitää paikaansa.
- hyisinuatyhmä
No eipä Jeesus tosiaankaan ottanut sinun syntejäsi pois eikä tehnyt sinusta parempaa ihmistä.
Mulkero olet ja sellaisena pysyt ja siksi sinua pännii se että Jeesus moitti pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882