Olen todellakin aloittelija, joten voisko joku neuvoa, kuinka saisin mainosohjelmat pois? Virustorjunta on Norton, joka löytää uhkia, jotka ovat mainosohjelmia ja puhelinvalintaohjelmia, aikuisviihdesivuilta kai...Miten saan ne pois? Norton ilmoittaa poisto epäonnistui.
Spybot ei poista eikä ad.aware 6.0. Mikä toi puhelinvalintaohjelma oikeen on?
mainosohjelmat
5
480
Vastaukset
kun klikkaa Nortonissa mainosohjelman nimeä,niin se vie nettiin sivulle,jossa on lista ko.ohjelmista ja oikeata nimeä kun taas klikkaa,niin saat poisto-ohjeet. Monasti kun Norton ei saa poistettua ohjelmaa normaalisti,kone on käynnistettävä uudelleen vikasietotilassa ja sitten tehtävä poistot ohjeiden mukaan!
- mitä?
Käynnistettävä vikasietotilassa..?Mitä mahtanee tarkoittaa? Hitto ku ne sivut ei oo suomeks ja on toi enkku vähän unohtunut...
- ............
.......
- pave
Hae googlella sellainen ku Giant antispyreware on hyvä ohjelma.
- Niko
Hijack logi tonne HijackThis palstalle
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471