Vuosi 2015
Vuosi 2015 tulee olemaan suurien muutosten aikaa koko maailmassa. Muutokset eivät ole myönteistä kehitystä, vaan alkanut jännittynyt kansainvälinen tilanne tulee jatkuvasti kiristymään. Mahdollisuutta rauhanomaiseen ratkaisuun ei enää ole.
Myös Suomi joutuu myrskyn silmään. Suomi selviää tulevasta sodasta kuitenkin muita pienemmillä vaurioilla, jos Suomen hallitus noudattaa joustavaa myöntyväisyyspolitiikkaa suhteessa Venäjään ja sen turvallisuusvaatimuksiin. Jumala itse on antanut tällaisen ohjeen profeettojensa kautta.
Talvisodan aikana Suomi teki oikein, kun ei antanut periksi vaan taisteli aseellisesti isänmaan puolesta. Jumala auttoi meitä, mutta kaatuneiden sankarivainajien määrä oli suuri. Itsenäisyys, vaikka hiukan maa-alaa poislohkaistuna, kuitenkin säilyi.
Tulevan kriisin aikana on oikein, että Suomi antaa periksi ja suostuu venäläisten kauttakulkuehdotuksiin. Venäjä ei halua pahaa Suomelle eikä suomalaisille. Kyse on Venäjän omien turvallisuusetujen huomioonottamisesta.
Jumala on kanssamme eikä suomalaisten pyhiä arvoja loukata. Tänä vaikeana aikana, kun myös Suomessa on vakava ruokapula, monet ennen uskonasioista välinpitämättömät suomalaiset kääntyvät Jumalan puoleen ja Suomessa syttyy koko kansaa ravisteleva hengellinen herätys.
Jumalan halu on laupeuteen ja siunaamiseen, mutta Suomen kansan syntivelka on kasvanut niin suureksi, että Jumalan on pakko rangaista Suomea sen pahoista teoista. Tuomiot ovat kuitenkin osoitus Jumalan rakkaudesta, sillä sitä, jota Jumala rakastaa, hän myös kurittaa.
Venäjän armeija on Suomessa jonkin aikaa, mutta ei loputtomasti. Kun Kolmas maailmansota päättyy, venäläiset sotilaat poistuvat Suomesta. He kertovat kotimaassaan Suomessa näkemistään valtavista Jumalan ihmeteoista, ja niin hengellinen herätys alkaa levitä Venäjälläkin.
Loppujen lopuksi Suomen käy hyvin, kun Venäjän uusi johto antaa Suomelle takaisin viime sodissa menetetyt alueet kuten Petsamon ja Karjalan. Sen lisäksi Venäjä antaa korvauksena menneisyyden vääryyksistä Suomelle myös Aunuksen ja Vienan Karjalan sekä Kuolan niemimaan. Silloin kauan unelmoitu ja välillä kokonaan historian hämärään unohdettu Suur-Suomi vihdoinkin syntyy.
Jos suursota ei syty v. 2015 siitä syystä, että Jumala lykkää tuomioita uskovien esirukousten takia ja ihmisten parannuksenteon vuoksi kuten Niinivessä tapahtui, niin seuraava maailmansota on odotettavissa joka tapauksessa lähivuosien aikana.
Uutta maailmanjärjestystä ajavat vapaamuurarit ja raharikkaat pankkiirit haluavat sotansa, jotta sen jälkeen voitaisiin maailman asioita laittaa kokonaan uusiksi yhden maailmanhallituksen suuntaan. Jumala sallii sotien tulla ihmisten pahuuden takia ja sen vuoksi, että Raamatussa on edeltä kerrottu näin tapahtuvan.
Sodat loppuvat vasta sitten, kun rauhan ruhtinas Jeesus Kristus saapuu takaisin maan päälle, ei kuolemaan, vaan tällä kerralla hallitsemaan kuningaskuntaansa.
Vuosi 2015
36
364
Vastaukset
- offi10001
Saarenmaa votkapullolla X 2 , vetäisen onnistuneen profeteerauksen.
Ja jäät Niinivetisine kuin nalli kalliolle. - Rane kartsalta
Loistavaa profetiaa!!
Itse otan siivuja Finlandia Vodkasta.- A.Tom
Entäs sienipilvi?
- 2015 parempaan päin
Tässä vähän tulevaisuudesta ja asenteista:
https://www.youtube.com/watch?v=6RQ7YYLBz0w - -jarmo-
Minä en ennustaisi niin valoisaa kuvaa Suomelle kuin Piho. Minä sanon ja varoitan kaikkia siitä ettei venäjä ole niin kiva miehittäjä kuin luullaan. Sitäpaitsi Suomen sisäiset ongelmat eskaloituvat sen lisäksi sen jälkeen etelässä kun pohjoinen miehitetään. Meillä on siis kaksi erilaista suurta uhkakuvaa. Älkää antako pettää itseänne liialliseen hyvänolon tunteeseen, se ei ole Jumalan tahto. Joudumme kovaan paikkaan, jossa on vai yksi valonpilkahdus, alkaa rukoilla sitä Jumalaa joka tuli väliin melle talvisodassa ja kaikkina niinä hetkinä joissa olette ihmeen nähneet.
Venäjä ei ole mikään ystävä tai kumppani, pikemminkin sortaja ja riistäjä. Älkää lähtekö luulemaan, vaan olkaa varovaisia.- Suomi 2015
Jos ryssä tulee, niin niille laitetaan kengänkuvat persiisiin. Ei ruveta lässyttämään profetiapaskaa eikä rukoilla, vaan tehdään reaalimaailman voitavia asialle. Ei ole pelleilyn asia. Ei ole jonkun Pihon kaltaisen pyrkyrin asia. Eikä ole ryssän asia.
- Turva-alueella turva
Turva-alueilla, jotka mm. jarmo on vahvistanut, ei onneksi ole mitään hätää. Muistammehan turva-alueet. 300 km sivuiltaan oleva vinoneliö, jonka keskikohdassa suunnilleen on Jyväskylä, sekä toinen turva-alue Inarinjärven ympärillä.
- Mie Karjalasta
Olen samalla tunnolla. Suomen apu ei tule idästä eikä lännestä. Varokaa heitä, jotka ohjaavat mieltänne Natoon. Varokaa heitä, jotka ohjaavat teitä kumartamaan pelastajana idän hallitsijaa. Kaikki ei ole sitä, miltä asiat saadaan näyttämään kansainvälisessä ja kotimaisessa politiikassa Suomen osalta. Poistakaa suomut silmiltänne ja lukekaa merkkejä.
Rukoilkaa apua Herralta, Jumalaltamme. Ja rukoilkaa, että uskotte Jumalan, Isän kaikkivaltiaan voimaan ja valtaan ylitse muiden. - serafiina3
Turva-alueella turva kirjoitti:
Turva-alueilla, jotka mm. jarmo on vahvistanut, ei onneksi ole mitään hätää. Muistammehan turva-alueet. 300 km sivuiltaan oleva vinoneliö, jonka keskikohdassa suunnilleen on Jyväskylä, sekä toinen turva-alue Inarinjärven ympärillä.
Minua kiinnostaa tämä turva-alue. Mistä siitä saisi lisää tietoa?
Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. Mutta aina se lausahdus unessa pääsee suusta, että "Nyt ne sitten tuli!!" - Odotellaan kärsiväll
serafiina3 kirjoitti:
Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. Mutta aina se lausahdus unessa pääsee suusta, että "Nyt ne sitten tuli!!"Täytyy nyt odotella mihin jarmo ne turva-alueet lopullisesti asettaa. Olisihan kiusallista jos turva-alueilla olisikin jotain porukkaa jota jarmo vihaa, eli turva-alueet pitää asetella ehkä uusiksi.
- serafiina3
Odotellaan kärsiväll kirjoitti:
Täytyy nyt odotella mihin jarmo ne turva-alueet lopullisesti asettaa. Olisihan kiusallista jos turva-alueilla olisikin jotain porukkaa jota jarmo vihaa, eli turva-alueet pitää asetella ehkä uusiksi.
Eräs tuttu näki unta vähän aikaa sitten myös tästä miehityksestä. Tämäkin kai ihan oman mielikuvituksen tuotetta hänellä, mutta oli ovela siinä unessa, että Suomen koko rannikolle muodostettiin miehittäjän taholta n. 50 kilometrin levyinen ns. demilitarisoitu alue. Suomi siis "kutistui" rannikoltakin tuon verran, ja muuten se miehitys oli pohjoisessa ja idässä kuten useissa unissa on ollut.
- serafiina3
serafiina3 kirjoitti:
Eräs tuttu näki unta vähän aikaa sitten myös tästä miehityksestä. Tämäkin kai ihan oman mielikuvituksen tuotetta hänellä, mutta oli ovela siinä unessa, että Suomen koko rannikolle muodostettiin miehittäjän taholta n. 50 kilometrin levyinen ns. demilitarisoitu alue. Suomi siis "kutistui" rannikoltakin tuon verran, ja muuten se miehitys oli pohjoisessa ja idässä kuten useissa unissa on ollut.
^^ Pitää vielä korjata tuo "demilitarisoitu alue", se väärä sana kuitenkin. Jonkunlainen rajavyöhyke oli kyseessä. Maamme raja oli siirtynyt rannikolla 50 kilometriä sisämaahan päin. Rajan takana meren puolella oli miehittäjä, joka ei selvinnyt unessa kuka se oikein oli?
- gumisetä
Suomi 2015 kirjoitti:
Jos ryssä tulee, niin niille laitetaan kengänkuvat persiisiin. Ei ruveta lässyttämään profetiapaskaa eikä rukoilla, vaan tehdään reaalimaailman voitavia asialle. Ei ole pelleilyn asia. Ei ole jonkun Pihon kaltaisen pyrkyrin asia. Eikä ole ryssän asia.
Kumpparilla perseeseen,niin että lukee NOKIA.
- -jarmo-
Odotellaan kärsiväll kirjoitti:
Täytyy nyt odotella mihin jarmo ne turva-alueet lopullisesti asettaa. Olisihan kiusallista jos turva-alueilla olisikin jotain porukkaa jota jarmo vihaa, eli turva-alueet pitää asetella ehkä uusiksi.
Minä en mitään aseta. Saan tiedon Pyhässä Hengessä ja vastuu on Jumalan.
- -jarmo-
serafiina3 kirjoitti:
Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. Mutta aina se lausahdus unessa pääsee suusta, että "Nyt ne sitten tuli!!"Niin, joka kaupungissa, Helsinkiä lukuunnottamatta on turva-alueita. Helsinki tuhoutuu osapuilleen täydellisesti. Turku ja Tampere säästyy kutakuinkin keskustoja lukuunnottamatta ja niistä löytyy useita turva-alueita, joihin Jumala ohjaa omansa. Satakunnan pohjoisosat ovat ne kaikkein parhaat asumisen alueet, mutta ei kaupungit, vaan maaseutu. Viljely vaan pitää aloittaa uudelleen.
Olkaa hereillä! - .........
serafiina3 kirjoitti:
Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. Mutta aina se lausahdus unessa pääsee suusta, että "Nyt ne sitten tuli!!""Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. "
Semmoista se on, kun valtamediat manipuloi ihmisiä ja demonisoi naapurimaata ja sen johtoa, meitä Natotetaan aivan tarkoituksella. Aiemmin amerikkalaiset tekivät sitä, mutta toivat manipulaattorinsa myös Eurooppaan, heillä on lähes täysi mediaherruus. - serafiina3
......... kirjoitti:
"Näin unta "taas" viime yönä Suomen miehityksestä. Ei mikään profetia varmaankaan, vaan ihan "pelkouni" joita välillä näkyy kun asia alitajunnassa pyörii. "
Semmoista se on, kun valtamediat manipuloi ihmisiä ja demonisoi naapurimaata ja sen johtoa, meitä Natotetaan aivan tarkoituksella. Aiemmin amerikkalaiset tekivät sitä, mutta toivat manipulaattorinsa myös Eurooppaan, heillä on lähes täysi mediaherruus.Minä oon nähnyt noita unia ihan lapsuudesta saakka aina joskus. Siihen silloin taisi ainakin vaikuttaa se, kun tiesi että ollaan oltu sodassa joskus. Nyt taas tämä maailmantilanne vaikuttaa, mutta unet ovat aika erikoisia kyllä nykyään, ja niissä toistuu tiettyjä juttuja.
Tulin uskoon kesällä ja koen kyllä että nämä tietyt asiat ovat niissä Jumalan antamaa johdatusta jota minun tulisi kuunnella.
Kiitos Jarmo tuosta tiedosta. Nuokin kertomasi asiat tukevat minun ajatuksiani että Jumalan johdatusta on kyllä näissä unissa.
- Vladimir P.
Mjina olen ustava.
- Pekko-aikamies
Mjina taas ustavan molotohvin sellainen.., no, mikä se sana nut oli, unohtunut on?
- gustaava
Ja tosze
- Tuula H
hyvää ja siunattua uutta vuotta uskoville ja epäuskoville. ihan kaikille.
- Sissitys no 1
Hyvin suunniteltu sissisota on Suomelle edullisin sradegia.
- hellari...
Tulin yöllä katselemasta ilotulitusta ja kas vain tavoitin kotimatkalla taloyhtiössämme asuvan eläkeläismummon. Tietenkin keskustelumme liittyi tulevaan vuoteen ja täti siinä tuumaili, että milloin tämä lama alkaa helpottaa ja miten jatkuu maailman tilanne. Minä kyllä totesin, että ei se taida enää pysyvästi hellittää, että uskon että eletään jo Ilmestyskirjan vitsausten aikaa. Mummo totesi että niin kai. Ei hän ole mitenkään kirkkokansaa vaikka fiksu ihminen onkin.
Otetaan uskovaiset rohkeasti, mutta luontevasti uskonasiat esille kun tavataan ihmisiä. Sävyisyydellä ja pelolla. - Ei vielä Jeesus
Ilm 5:
11 Ja minä näin, ja minä kuulin monien enkelien äänen valtaistuimen ja olentojen ja vanhinten ympäriltä, ja heidän lukunsa oli kymmenentuhatta kertaa kymmenentuhatta ja tuhat kertaa tuhat,
12 ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen".
13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
14 Ja ne neljä olentoa sanoivat: "Amen", ja vanhimmat lankesivat kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.
Kun nämä jakeet käyvät toteen, silloin vasta alkava Ilmestyskirjan vitsaukset. Silloin vasta koko ihmiskunta tajuaa, että on Jumala ja on Kristus ja että lopun aika on käsillä. Tämä on lopun aikojen merkki. - filade
Vuodenvaihteen uni;
Vuonna 2015 muslimin miekka saavuttaa pääteaseman jonkin valtion uskonnoksi, ja sharia-lain työkyvyttömiä raajarikko- loisia. - sdfsdfsdfasdas
Ensin tuli miekan kärki (veljessota) sitten tuli puoleenväliin miekkaa (talvi-jatkosota) ja lopulta miekan tuppea myöten (tuleva sota).
Suomen kansa on hyljännyt Jumalansa. Tuomio tulee, se on peruuttamaton. Edes rukous ei muuta Jumalan tuomiota. Tämä kansa oppii silloin vanhurskautta, paremmin kuin rippikoulussa. Kirkot ovat täynnä armoa anelevia suomalaisia. Kansasta kuolee melkoinen joukko, kaksi kertaa enemmän kuin edellisissä sodissa yhteensä.
Meitä kuritetaan lisäksi nälällä ja kulkutaudeilla. Voi, voi, voi Suomen kansaa!
Itsensä ja perheensä puolesta rukous kannattaa, muttei Suomen. - ..........
" ja niin hengellinen herätys alkaa levitä Venäjälläkin."
Siellä taitaa olla Venäjällä nykyisin enemmän uskovaista väkeä kuin Suomessa.
Mitä taas tulevaisuuteen tulee, niin se menee aika pitkälle linkissä kuvatulla tavalla.
" POSTLOKAALINEN KULTTUURI
Kehityksen finalisaatio
(Postlocal Culture. Finalization of development) "
http://www.kolumbus.fi/matti.sarmela/postlokaalinen kulttuuri.pdf - KTS (Ei kirj.)
"Jumala on kanssamme eikä suomalaisten pyhiä arvoja loukata. "
"Suomen kansan syntivelka on kasvanut niin suureksi, että Jumalan on pakko rangaista Suomea "
Mitenkähän päin tää nyt meni?- Eappia
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo.... - KTS (Ei kirj.)
Eappia kirjoitti:
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo....Niin muuten oltiinkin! Hyvä kun muistutit:
"Iran pommitti Isis-järjestöä Irakissa"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1417509998799.html?pos=ok-trm-uutu
JIP! - liittykö tähän?
Tukholman profetiassa on myös kielto, ettei saa turmella öljyä ja viiniä.
- ---
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Niin muuten oltiinkin! Hyvä kun muistutit:
"Iran pommitti Isis-järjestöä Irakissa"
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1417509998799.html?pos=ok-trm-uutu
JIP! "Jumala on kanssamme eikä suomalaisten pyhiä arvoja loukata. "
"Suomen kansan syntivelka on kasvanut niin suureksi, että Jumalan on pakko rangaista Suomea "
Mitenkähän päin tää nyt meni?
Näin kysyi KTS.
Vastaan, että molemmat väitteeni pitävät paikkansa. Ne eivät ole ristiriidassa keskenään, kuten KTS ilmeisesti ajattelee.
Rangaistus tulee Suomen kansan syntien tähden. Mutta on Suomessa paljon uskoviakin. Siksi Jumala ei salli miehittäjän loukkaavan pyhiä arvoja. Eli miehittäjä ei saa puuttua uskonnonvapauteen ja Jumalan palvelemiseen millään tavoin.- Tuttu juttu
JoukoPiho kirjoitti:
"Jumala on kanssamme eikä suomalaisten pyhiä arvoja loukata. "
Mitenkähän päin tää nyt meni?
Näin kysyi KTS.
Vastaan, että molemmat väitteeni pitävät paikkansa. Ne eivät ole ristiriidassa keskenään, kuten KTS ilmeisesti ajattelee.
Rangaistus tulee Suomen kansan syntien tähden. Mutta on Suomessa paljon uskoviakin. Siksi Jumala ei salli miehittäjän loukkaavan pyhiä arvoja. Eli miehittäjä ei saa puuttua uskonnonvapauteen ja Jumalan palvelemiseen millään tavoin.Kts on muslimi. Selitä nyt sille. Kerro koraanista, niin uskoo. Kristittyjä halveksii.
- olisko lukemista
Jouko.
Matteus 7: 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471