Jahas, tv:n vaihtoaika koitti Alwarillekin. Olen vähän vilkuillut noita taulutelkkareita ja valinnan vaikeudenhan siitä palkakseen sai.
No joo, kuiteskin LG:n ja Panasonicin töllöt tuntuisivat olevan sopivia meidän huusholliin,vaan entäpä onkos nämä merkit mitenkä luotettavia eli onko hinta/laatu sopusoinnussa keskenään? Kummanko kannalla olette vai ettkö kummankaan?
Taulu TV
2
846
Vastaukset
- panasocin
panasonic tv:t on kärjessä ja sony tulee kakkosena eli kyllä panasonic on paras hinta/laatusuhde
- Juha H.
LG:n 42-tuumainen plasmanäyttökone on kuvan perusteella hyvä ja sai, olikohan TM:ssä, arvion, jonka mukaan hinta/laatu-suhde on hyvä. Veikon Kone on myynyt sitä Palokan liikkeen avajaistarjouksena runsaalla 2000 eurolla.
Gigantilla on tätä kirjoitettaessa suurin piirtein samanhintainen laite, merkkiä en muista.
Minulla on LG:n videonauhuri jo kolmatta vuotta eikä mitään vikaa ole ollut. Hinta/laatu-suhde on siinäkin erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778