viljat pois?
oletko päässyt migreenistä (kokonaan) eroon? ja miten
4
98
Vastaukset
- wrgerg
pääsin magnesiumin avulla kunnes aloin käyttäämään mt-lääkkeitä.
- paulamummu
Tuoteselosteita lukemalla selvisi syyt ja tein niistä sivutkin muistiksi ja muillekin tiedoksi:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html
No, tuolla ne ovat ja jos joskus kolottaa jotakin, otan kurkumaa. Mitään lääkkeitä tai vitamiinivalmisteita en käytä. - migreenitön
Itse aloin käyttämään Proargia ja mistifyä. Näillä hävisi minun migreeni ja päänsäryt! Ennen sain popsia lääkkeitä useamman kerran viikkoon ja nyt ei ole ollut migreeniä yli puoleentoista vuoteen! Toimii mulle, ei välttämättä kaikille. Kannattaa kokeilla, ketä kiinnostaa!
- Evin-ystävä
Moi,
puhun nyt ystäväni puolesta, hänkin on kärsinyt pitkään migreenistä mutta on saanut paljon apua akupunktiosta joltain akupunktion tekijältä. Kehuu muutenkin sitä akupunkturistia, suosittelee kokeilemaan (itellä alaselkäsärky). Olikohan niin, että jo ensimmäinen kerta olisi tuonut helpotusta, hän kuitenkin käynyt useamman kerran ja käy vieläkin välillä ns.ylläpitohoidossa. Rahaahan siihen kyllä menee 40e kerta!!!! Toisaalta uppoaa sitä rahaa lääkeisiinkin.
Viljat pois? Sitäkin kannattaa aina kokeilla, eipähän ainakaan maksa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728