viljat pois?
oletko päässyt migreenistä (kokonaan) eroon? ja miten
4
108
Vastaukset
- wrgerg
pääsin magnesiumin avulla kunnes aloin käyttäämään mt-lääkkeitä.
- paulamummu
Tuoteselosteita lukemalla selvisi syyt ja tein niistä sivutkin muistiksi ja muillekin tiedoksi:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html
No, tuolla ne ovat ja jos joskus kolottaa jotakin, otan kurkumaa. Mitään lääkkeitä tai vitamiinivalmisteita en käytä. - migreenitön
Itse aloin käyttämään Proargia ja mistifyä. Näillä hävisi minun migreeni ja päänsäryt! Ennen sain popsia lääkkeitä useamman kerran viikkoon ja nyt ei ole ollut migreeniä yli puoleentoista vuoteen! Toimii mulle, ei välttämättä kaikille. Kannattaa kokeilla, ketä kiinnostaa!
- Evin-ystävä
Moi,
puhun nyt ystäväni puolesta, hänkin on kärsinyt pitkään migreenistä mutta on saanut paljon apua akupunktiosta joltain akupunktion tekijältä. Kehuu muutenkin sitä akupunkturistia, suosittelee kokeilemaan (itellä alaselkäsärky). Olikohan niin, että jo ensimmäinen kerta olisi tuonut helpotusta, hän kuitenkin käynyt useamman kerran ja käy vieläkin välillä ns.ylläpitohoidossa. Rahaahan siihen kyllä menee 40e kerta!!!! Toisaalta uppoaa sitä rahaa lääkeisiinkin.
Viljat pois? Sitäkin kannattaa aina kokeilla, eipähän ainakaan maksa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309