1. Olen ostamassa työpuvuksi tummansinistä pukua ja haluaisin, että puvussa on polyestriä, jotta puku on kestävä, helppohoitoinen eikä rypisty. Kuinka monta prosenttia puvussa voi olla polyesteriä, ilman että se näkyy selvästi eli ilman, että puku on halvan näköinen?
Kuinka paljon puvussa saa olla polyesteriä?
7
468
Vastaukset
- ........
Ei rypisty, mutta voi hiostaa, joten joudut ehkä pesettämään sitä useammin. En tiedä, onko järkevää. Ei villakankainen puku yleensä hirveästi rypisty, ellei sitä tunge matkalaukkuun. Vaaterenki (teline, johon housut ja puvuntakki pannaan päivän päätteeksi) voi olla makuuhuoneessa kätevä, ettei tule heiteltyä kledjuja miten sattuu.
https://www.google.fi/search?q=vaaterenki&espv=2&biw=1226&bih=568&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sRSoVP7_O6HnywOSw4DQCw&ved=0CB0QsAQ#imgdii=_- muutama halpa puku
Jos puku on kovin ohutta kangasta, se kyllä rypistyy mutta oikenee muutamassa päivässä henkarilla ollessaan. Esim. stockan alennuksesta halvat hugo bossin ohutkankaiset puvut, niitä pitää ostaa muutama jotta voisi joka päivä ottaa vaatekaapista rypyttömän puvun.
- Anarkisti
Minä en mitään vaaterenkiä käytä, siksi on lakeija joka riisuu ja laittaa vaatteet kauniisti.
- herrojen herra
Nii-in, ja silittää sanomalehden silitysraudalla..
- Anarkisti
herrojen herra kirjoitti:
Nii-in, ja silittää sanomalehden silitysraudalla..
No ei nyt sentään.
- kunnon puku
Kyllä yli puolet pitää olla villaa jotta puku pysyisi siistinä. Jos tekokuitua on enemmän kuin villaa tai jopa 50 prossaa niin kankaan pinta alkaa esim. kiiltämään kovin helposti ja pinta myös nukkaantuu.
- ..........
Muutamat villasekoitekankaiset pitkät housut, eivätkä tosiaan rypisty, joku 30 % tekokuitua. Eivät ole edes nyppyyntyneet monen vuoden käytössä.
Viimeksi kangasta ostaessani ei %-merkintää enää ollut.
Silityksen jälkeen annettava kuivahtaa ennen kuin laittaa kaappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096