HUOM!! Voisiko SubTv tai Nelonen lähettää SinkkuElämät uusintoina??
Kaikki muukin käy ja lähettävät uusintoina, miksei tämä!! Minä ainakin kaikki jaksot katsoisin:))
SINKKUELÄMÄÄ / UUSINNAT
8
1042
Vastaukset
- --jenny--
miksei uusintoja vois näyttää myös mtv3 ?
uusinnat voisivat tulla vaikka kesällä.
Miettikää asiaa... - Tino Berg
Joo oon samaa mieltä........ en pysty elämään ilman sinkku elä´mää tulee ikävä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos nelonen pystyisi otamaan sen haltuunsa ja uusintoja siis näyttetäisiin nelosella ......................... Tää on ainakin mun pyyntöö täääää T:Tino
- sinkku
Uusinnat kuulostaa todella hyvältä. Mielestäni vaan ne saavuttaisivat suuremmat katsojaluvut kolmosella. Esimerkiksi minulla ei näy subbaria eikä nelosta ja varmasti muitakin tälläisiä löytyy.
- kukkerikuu
tää on sellanen sarja jota todellakin voisin uudestaan kattoa alusta asti.. jos sarja tulee joskus uusintakierrokselle nauhoitan jokaisen jakson
- Minna
Luin taannoin eräästä tv-lehdestä että ainakin mtv3 uusisi aikanaan viimeisimpiä tuotantokausia ja subtv yrittää ostaa kaikkien kausien uusinta-oikeudet..
- Dimanté
..laitetaan kaikki mtv3 viestejä siitä, että sarjaa voitaisiin alkaa näyttää uusintoina vaikka ensivuonna.
- sinkkuelämää
niin, mutta miksei voisi näitä sarjan uusintoja näyttää vaikka mtv3:lla, kuin että aina jollain nelosella jne.? se olisi aika monen mielestä varmaan tosi hyvä asia...
- bettyboob
olis iha vitun hyvä jos vaikka subtv näyttäis uusinta jaksot...mä kyllä kattoisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132