sekaisin oleva

apua ihastuneelle?

Olen tuntenut yhden pojan jo kohta kaks vuotta,hän on alusta asti kiusannut minua ylipainostani,mutta näinä viimekuukausina olen alkanut ystäväni kanssa huomata hänessä pieniä esimerkkejä ihastumisesta :3 Olen tietysti todella onnellinen tästä mutta kuitenkin minua vähän sekoittaa se että miten hän yhtäkkiä saattaa olla ihastunut? Toki hän edelleen kaveriensa edessä ryntää minusta poispäin huutaen: "kahden metrin turvaväli!" en ymmärrä miksi hän tekee niin mutta jos hänen ympärillään ei ole kavereita,hän uskaltaa olla lähelläni ja puhua jopa kanssani hiukan... Hän omistaa facebookin,samoiten minä ja olemme jutelleetkin siellä,mutta poistin hänet vahingossa kavereistani ja nyt haluaisin jutella hänen kanssaan tästä ihastumisjutusta mutta minua pelottaa että tämä ihastuminen on vain kuvitelmaa ja kun kysyisin tätä asiaa,niin hän alkaisi haukkua minua ja kieltää asian... Myös pelkään sitä että hän kertoisi siitä sitten ystävilleen (jotka inhoavat minua) Ja pian kaikki alkaisivat nauraa minulle koulussa... Olen vain niin sekaisin tästä kaikesta... Anteeksi jos tästä tuli vähän liian pitkä mutta en voinut mitenkään selittää lyhyemmin :D

4

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusta pudonnut

Jos olisin sinä, niin menisin juttelemaan kyseiselle pojalle ja tutustuisin häneen ensin paremmin ja vasta sitten kertoisin tunteistani. Pojille on kyllä vaikea jutella sille minun tilanteessani he juttelevat mielummin muille.

• Puusta pudonnut

Ja vielä se että jos kyseinen poika vaikuttaa siltä ettei hän välitä, ei kannata kertoa hänelle salaisuuksia tai mitään muuta jota ei saa levitellä sillä muuten hän taatusti kertoo kaikille, mutta JOS poika on herkkä ja mukava niin siitä vain, kerro kaikki

• Kaikista pahin virhe on että meet tunnustamaan tolle, se saattaa käyttää sitä aivan häikäilemättömästi hyväkseen. Jos sitävastoin se tunnustaa niin sillon asia on ok ja se ei voi käyttää tilannetta hyväkseen niin helposti.

• mitä vit

No ei varmasti ole ihastunut. Pelaa vain jotain peliä saadakseen lisää materiaalia sinulle nauramiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe