Jotakin ne saksalaiset osaavat tehdä oikein. Palkkaavat uusia lentoemäntiä ja tekevät voitollista tulosta.
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2015/01/02/lufthansa-palkkaa-1650-uutta-tyontekijaa/201557/12?pos=tuoreimmat
Finnairin kannattaisi ottaa opiksi, jos aikoo selviytyä. Valitettavasti ovat ottaneet enemmän mallia halpayhtiöiltä muuttaessaan tarjoilunsakin maksulliseksi.
Lufthansa palkkaa lisää työntekijöitä
3
108
Vastaukset
- AY_A350
Finnair on asettanut toiveensa vuoden päästä tuleviin Airbus A350-koneisiin. Sitä ennen ovat myyneet lähes kaikki koneensa pois ja vuokranneet takaisin, mikä viittaa hieman rahoitusongelmiin uusien koneiden maksamiseksi. Samaan aikaan kilpaillu kiristyy ulkomailla eivätkä ulkomaalaiset matkustajat enää valitse Finnairia samassa määrin kuin aikaisemmin. Mieluummin hyppäävät Emiratesin kyytiin yhdellä vaihdolla Aasiaan.
- Kuka?
Antaa Finnairin johdon kuopata lentoyhtiö ihan suosiolla. Saavatpahan ainakin toteuttaa itsejään. Johtamistyöstä saa hyvän korvauksen vaikka työ ei mitään tuottaisikaan. Olin aikaisemmin Finnairin kanta-asiakas jo ihan työnkin puolesta. Yksi ainoa pahoin epäonnistunut ja hoitamatta jätetty palvelutapahtuma suututti sen verran perusteellisesti että siitä lähtien olen välttänyt lentämästä Finnairilla aina kun vain voin. Ensi vuonna boikotin aloittamisesta tulee täyteen 10 vuotta. Hähä, siitä saitte. Älkää välittäkö asiakkaistanne ja kohta olette työttöminä.
- 00940
hahahaaa, kontulan työtön lentää työkseen minne? ostarille.
hajoa luuseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887