Eli kuka on tulossa onnenperän omaponileiri 2 ensikesänä? Itse olen tulossa 2 kaverini kanssa mutta olisi kiva tietää ketä muita on tulossa:) kik: vem02 instagram: vem02 ask.fm: vem027 twitterkin on mutta sitä en käytä.
kuka tulossa onnenperään leirille?
3
91
Vastaukset
- ehkä tulossa
Mä oon EHKÄ tulossa jos saan vanhemmat suostuteltua :) ja ois tosi kiva jos voitas tutustua ennen leiriä, koska en oo ennen ikinä kayny siellä :) mutta laita vaan viestiä vaikka sähköpostissa, osoite on iines.hakola@luukku.com
- OPT♥
Olisko sulla kik? Koska mä en tiedä et lähettikstä sulle sen viestin vai ei...siis sähköpostissa. Koska mulla on hotmail ja sulla luukku. Tai onko sulla whatsapp? Ask? Tai instagram? Tai voit kokeilla pystytkö sä lähettämään mulle sähköpostia;) veera.merilainen02@hotmail.fi tai veera02@hotmail.fi
- onnenperäntalli
Mä oon tulossa sille leirille. Laitoin jo sulle sähköpostia, toivottavasti oot saanu sen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096