minä tämän palstan ainoa akateemisesti sivistynyt henkilö? =)
Olenko
4
61
Vastaukset
- yybee.
Riippuu onko käsissäsi suoni kohjuja. :)
En usko, että sulla on peruskoulua kummempaa koulutusta. Jee Jeellä tais olla opinnot loppusuoralla ellen väärin muista. Mulla on 2 kpl yliopistotutkintoa, hankittu sisätöihin pääsyn varmistamiseksi.
- baavo. bravi
Ulkotöihin jo kyllästyin ollessani varusmiespalvelun lentokentän kiilapoikana
ja merillä pääsin vain kansipojaksi, pihabaavoxi
hehheee
- Jee Jee
Trollini aloitus taas....
Pyysin kiltisti häntä lopettamaan nämä typerät tai loukkaavat aloitukset...ei vaikutusta.Tässä vastaus...
Kyllä tämä on tarkoitettu pieneks piikitykseks mua kohtaan.
Mulla on vain ylioppilastutkinto ja sekin erivapauksin hankittu...
Ilkkuu sit akateemisella sivityksellä.
Mulla on liikunnanohjaajan ja fysioterapeutin tutkinnot molemmat amk:sta. Eivät akateemisia ammatteja.
Ruotsia ja englantia puhun auttavasti, en kirjoita kuin sanakirjan tai kääntäjän kanssa.
Kirjoitusvirheiden takia ainakin... englanti mahdotonta,
ruotsista ehkä sais vielä selvääkin,virheistä huolimatta.
Venäjää ainoastaan puhun heikonlaisesti, suppealla sanavarastolla. Venäjän kieli on ainakin yhtä sanarikas kuin suomenkieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823