Opiskelen toista vuotta logistiikkaa. Olen käynyt toista ict-asentajan koulutusta 2 vuotta ja sekin jäi kesken. Mielenkiinto logistiikkaan on ollut hukassa viime aikoina. Tuntuu ettei minusta ole näihinkään hommiin sillä isolla autolla ajaminen ajaminen tuolla liikenteessä kovassa kiireessä ja stressissä arveluttaa ja tuntuu vaativalta. En tälle alalle hakiessa ajatellut tarkasti kuinka raskas ala se on. Keskellä yötä on lähdettävä ja päivät venyvät monesti 10 - 12 tuntisiksi. Tuolla on ajettava huonoissa keleissä vaalien kallista autoa ja lastia. Pärjättävä hankalien asiakkaiden kanssa.
Tykkään toki ajaa autoa, mutta joskus olen hajamielinen ja saatan tehdä virheitä. En niitä ole tehnyt omalla autolla ajaessa, mutta isolla yhdistelmällä tai kuorma-autolla voisi olla eri juttu. Sitä kun joutuu peruuttamaan vilkkaassa kaupungissakin auton ja pitää pystyä kaikki jalankulkijat sun muut huomioimaan etteivät jää alle. Pelkään siis että tunaroin kuskin hommissa ja tuhoan kaluston/ajan jonkun päälle. Kaikki tietää että väsyneenä ja stressaantuneena tekee helposti virheitä jos tarkkaavaisuus vähänkin herpaantuu.
Ei minusta tätä koulua ole järkeä kesken jättää enään kun hyvin olen pärjännyt tähän asti, mutta ala on pahasti hakusessa edelleen. Olen miettinyt jatko-opintoja esimerkiksi logistiikka insinööriksi tai sitten menen varastotyöntekijäksi ajamaan trukkia yms. Kuskin hommat koen turhan raskaiksi joten joihinkin muihin työtehtäviin olisi päästävä tai hankittava joku muu ammatti.
Väärä ala? Jatko mietityttää
ala hukassa
1
129
Vastaukset
- ei haittaa
vakuutukset on sitä varten jos sattuu kolahtamaan. ja kyllähän sitä aina joskus kolahtaakin melkeimpä kenellä tahansa. ei kannata sellaista pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259