Moi! Oon menossa jouluks Hollantiin ja ois kiva kuulla muitten matkakokemuksia :) erityisesti mua kiinnostas tietää et onko Amsterdamin lentokentällä ees mahollista yrittää löytää tiettyä ihmistä...siis et sopis jonku kaa et nähään jossain (tulikohan nyt varmasti tarpeeks monimutkasesti :D) Mitä kannattas käydä kattomassa? Ja mitä ootte yleensä tykänny maasta? :) Oon hollannissa 2 viikkoo ni aikaa on :) Kiitos jos joku viitsii vastailla :)
Hollannista
4
889
Vastaukset
- Laardibonanza
Vaikka se Schipholin kenttä onkin verraten iso, on siellä monia paikkoja tavata. Esimerkiksi uloskäynnit on merkattu kirjaintunnuksin.
Olen käynyt vain Amsterdamissa ja havainnut, että käppäilemällä kaupungilla silmät auki on koko ajan nähtävää. Nähtävyyksiä voi sitten bongata omien mieltymysten mukaan. Van Gogh -museo on hyvä, Madame Tussun vahakabinetti taas pettymys. Parhaat vibat saatiin vaimon kanssa viimeksi Nieuw Slotenin ostarilla kun sieltä löytyi puutarhatonttuja hintaan 1,99. - Anni
olet muualle menossa vai meinaatko viettää 2 vkoa vain Amsterdanissa?? Tunnen kyseisen maan todella hyvin joten kannattaa muuallakin käväistä! Onhan Hollannissa muutakin kun Amsterdam:). Itse olen taas vaihteeksi lähdössä joulukuun alussa reiluksi viikoksi! Vielä pari viikkoa pitäs odottaa!
- Jaska31
Mee vetään tötsyt Abraxasiin. Hyvää kukkaa ja musaa ja jengiä.
- Laardibonanza
Voisiko olettaa, että tuolla tötsypaikassa soitetaan Santanaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096