Hollannista

joulumatkalle!

Moi! Oon menossa jouluks Hollantiin ja ois kiva kuulla muitten matkakokemuksia :) erityisesti mua kiinnostas tietää et onko Amsterdamin lentokentällä ees mahollista yrittää löytää tiettyä ihmistä...siis et sopis jonku kaa et nähään jossain (tulikohan nyt varmasti tarpeeks monimutkasesti :D) Mitä kannattas käydä kattomassa? Ja mitä ootte yleensä tykänny maasta? :) Oon hollannissa 2 viikkoo ni aikaa on :) Kiitos jos joku viitsii vastailla :)

4

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laardibonanza

Vaikka se Schipholin kenttä onkin verraten iso, on siellä monia paikkoja tavata. Esimerkiksi uloskäynnit on merkattu kirjaintunnuksin.

Olen käynyt vain Amsterdamissa ja havainnut, että käppäilemällä kaupungilla silmät auki on koko ajan nähtävää. Nähtävyyksiä voi sitten bongata omien mieltymysten mukaan. Van Gogh -museo on hyvä, Madame Tussun vahakabinetti taas pettymys. Parhaat vibat saatiin vaimon kanssa viimeksi Nieuw Slotenin ostarilla kun sieltä löytyi puutarhatonttuja hintaan 1,99.

• Anni

olet muualle menossa vai meinaatko viettää 2 vkoa vain Amsterdanissa?? Tunnen kyseisen maan todella hyvin joten kannattaa muuallakin käväistä! Onhan Hollannissa muutakin kun Amsterdam:). Itse olen taas vaihteeksi lähdössä joulukuun alussa reiluksi viikoksi! Vielä pari viikkoa pitäs odottaa!

• Jaska31

Mee vetään tötsyt Abraxasiin. Hyvää kukkaa ja musaa ja jengiä.

• Laardibonanza

Voisiko olettaa, että tuolla tötsypaikassa soitetaan Santanaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe