moi.. tota oon vähän pihalla ku en oo kattonu Sinkkuelämää ku viimeks sillon ku koulu alko ku oon nykyään niin väsyny ni en vaan jaksa kattoo(mikä romaani!! xD). ni kertokaa mulle vähän juonta.. pliis!! harmi muuten että se loppuu! :((
kertokaa.. pliis.. :))
pihalla olija.. :D
2
599
Vastaukset
- Kuiskaaja
Samanthalla todettiin rintasyöpä, josta se on nyt toipumassa hyvää vauhtia. Charlotte sai yhdeltä puistotädiltä koiran vuodatettuaan tälle onnettoman tarinansa lapsettomuudesta. Ne etsii Harryn kanssa adoptiolasta. Miranda meni Steven kanssa naimisiin ja muutti Brooklyniin. Carrie tutustui venäläiseen taiteilijaan ja muutti sen kannsa Pariisiin. Nyt Kiho tahtoo naisen takasi itselleen ja lähtee hakemaan sitä pois Ranskasta.
- pihalla olija.. :P
kiitos.. siitä oli apua. kaikki kyllä selvisi mulle eilisessä jaksossa ku katoin sen mutta tosta oli oikeesti apua.. KIITOS!!! :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101